ZsaZsa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I grenda Skammestein i Valdres ligger det et svart hus. Der er vinduene malt igjen med svart maling. Det er malt fartsstriper på gjerdet rundt. Og det er malt i rosa og lilla rundt ved mønene. Kan noen fortelle meg hva dette huset er? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kan noen fortelle meg hva dette huset er? 9231067[/snapback] Vandalisert? Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det henger festival og konsertplakater på veggene ute. Og det kan minne om et slags ungdomshus. Vil bare vite dette, ble nysjerrig! Kan legge ut bilder av det senere! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Det er en smågal kunstner som bor der. Ingen i grenda vet helt hva han driver med.... Kommunen (Øystre Slidre) har lenge vurdert hva de skal gjøre med huset, men jeg tviler på at noe skjer. "Det er mange blomster i Herrens hage" har jeg alltid hørt..... :!: Edit: Jeg har bodd en del år kommunen. Endret 9. august 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vær så snill, legg ut bilder! :!: Lenke til kommentar
Crex Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 ja jeg kjører forbi der når jeg skal til hytta. hvis det er det samme huset vi snakker om, men det høres veldig sånn ut. det er et rart hus Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har holdt på å kjøre på han noen ganger når han er ute å sykler ved fire tiden om natten. Han liker visst også å ha geiter og sauer i stuen sin. Pussig skrue han der. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes å huske at huset hadde en stor plakat med bilde av et kamera og et forbudttegn på? Tror det ble tatt ned da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje en bitteliten blitz-blomst? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bilder, vær så snill. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror jeg har sett det jeg og, har kjørt endel ganger forbi skammestein når jeg skal over flya, bilder hadde vært fint. Artig å se om det er det jeg tenker på. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 høres ut som han planter og røyker ting man ikke har lov til i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå