Perazzi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Naboen min har kjøpt seg en ny pc med Windows Vista Home Basic. Jeg skal nå forsøke å koble denne pc-en til ISDN linja hans. Har kikket litt rundt på www.online.no for å finne et oppkoblingsprogram som støtter Windows Vista. Det har jeg ikke klart å finne, noen som vet hvordan man kobler seg opp uten å bruke programmet til telenor? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det finnes en elegant wizzard for dette, men har dere isdn-kortet oppe og kjøre da? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Det finnes en elegant wizzard for dette, men har dere isdn-kortet oppe og kjøre da? 9231093[/snapback] Kortet er installert, det skal virke. Hvor finner jeg denne wizzarden? Endret 8. august 2007 av iggipop Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vil tro du finner den i kontrollpanel under nettverk eller ta og søk i hjelp, har ikke Vista foran meg her men du trenger ikke noe eget program for og koble opp. Lenke til kommentar
fredah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://reg.online.no måtte jeg bruke når jeg satt opp (modem) Jeg ville tro at dette blir noe av det samme... Du må bare lage en test oppkobling slik at du får koblet deg til "reg.online.no" det er bare den du vil ha tilgang til når du bruker test oppkoblingen. Der er det en oppkoblings wizard vis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei! For å sette opp en ISDN oppkobling i Vista må du gå inn på Nettverks og Delings senter og klikke på "Sett opp en oppkobling eller et nettverk" og velge "Sett opp en oppringt tilkobling", så fyller du bare ut brukernavn osv. du har fått fra Telenor. koz <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå