Left Blank Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg så akkurat en dokumentar som heter Zeitgeist. http://video.google.ca/videoplay?docid=497...earch&plindex=2 Den sier at i USA spesielt så startet det rundt den industrielle revolusjonen hvor den nasjonalen banken begynte å selge currency til staten med en gjeld, slik at for hver dollar staten fikk så betalte de også litt gjeld. Den viser også at krig og media hjelper til å hjernevaske populasjonen slik at de som er på toppen tjener mere penger og mer makt. Mot slutten så sier de at det ultimate målet er å sammenføre EU, Den Amerikanske Union og Asiatiske unionen til et samfunn som er regjert av en regjering, hvor alle går med RDIF chipper. http://en.wikipedia.org/wiki/RDIF Slike RDIF chipper er allerede installert i de fleste moderne amerikanske passbøker. I USA kan politiet ransake private hus uten en warrant, uten at du er hjemme, de kan holde deg i uendelig tid uten advokat tilstede og de kan torturere deg, så lenge de har mistanke om at du er en terrorist. Olje og krig skaper mere penger hos de som styrer bankene. Så, det jeg lurte på er hva dere syntes om dette. Hvor mye er Norge involvert og hva kan skje med Norge hvis vi går inn i EU eller hvis USA får mere makt? Er mye av Norges høyere stature allerede involvert i dette? Vi lever i et samfunn hvor media, arbeid og slikt er stort sett konsumert universalt. Jeg føler litt at vår populasjon er ganske hjernevasket allerede. Hvordan skal vi kunne bryte ut av dette? Hva kan vi som individer gjøre, right now? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja det sto jo på internett, da må det være sant. Hvor mange tusen konspirasjonsteorier finnes det nå? Det slår meg at folk vil tro på hva som helst bare det stiller USA i et dårlig lys. Dette er selvsagt bare fjas fra ende til annen. Om du føler at du er hjernevasket og må bryte ut av noe, ja vær så god. Du vil finne ut at du har rett til å tro hva du vil og rett til å mene hva du vil, og det vorder ikke godt for den rabiate teorien din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå