qeamer Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann! Har en kamerat her som sliter med mozilla og IE6, de leser begge feil kildekoder etter min mening. Har re-installert mozilla på nytt osv, shockwave,flash.. Help? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Om du leser hva som står der, så mangler du en ";" Om både IE, firefox og opera "leser feil", så er det nokk koden som det er feil med, ikke nettleseren Endret 8. august 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om du leser hva som står der, så mangler du en ";"Om både IE, firefox og opera "leser feil", så er det nokk koden som det er feil med, ikke nettleseren 9232379[/snapback] På VG? Er nok feil men bør ikke resultere i et slikt resultat. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg far 5 CSS feil, 1 CSS warning og i JS feil med Opera. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Noen fler som veit hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva er det du mener er feil? Det er vg.no feilen ligger hos, som jeg har forstatt det som du tolker "feilen" som. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hva er det du mener er feil? Det er vg.no feilen ligger hos, som jeg har forstatt det som du tolker "feilen" som. 9234390[/snapback] Det er nok ikke det, var på flere sider.. http://www.itavisen.no/sak/392048/Denne_te...ettleseren_din/ Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 nai, Fx er ikke det samme som IE6 Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) nai, Fx er ikke det samme som IE6 9234465[/snapback] Hmm, det gjelder både firefox, og IE her.. Samme feilen Endret 8. august 2007 av qeamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå