Zafar Iqbal Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Normalt mottar jeg 40-50 spam i uken. Etter kl 20:00 i går jeg mottat over 6000 spams. Ca 160 - 300 i inboksen og 6000 på 2 dager i spam boksen. og alle eposten ser ut til å være Delivery Failure/delivery status/ out of office epost. Noen som har noen gode tips til meg. Andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har også opplevd å bli spammet ihjel med gmail. Hadde vanligvis ca. 100 spammails i uka, for så å bli bombardert med 7000 mails på et par dager. Dette var ikke "Delivery Failure/delivery status/ out of office", men helt meningsløs spam uten reklame. Etter et par dager ga det seg like brått som det hadde begynt. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Har også opplevd å bli spammet ihjel med gmail. Hadde vanligvis ca. 100 spammails i uka, for så å bli bombardert med 7000 mails på et par dager. Dette var ikke "Delivery Failure/delivery status/ out of office", men helt meningsløs spam uten reklame. Etter et par dager ga det seg like brått som det hadde begynt. 9231023[/snapback] Tror jeg fant ut av det.Litt flaut at det valget ikke stod på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå