bandreas Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har laget en "test video" nå i Sony Vegas, men den er alt for stor med sine 1.3 GB Hvordan kan jeg få satt ned størrelsen på videoen? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Last ned en konverter som heter Super. Den gjør jobben sin bra. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Eller berre rendre frå Vegas i eit anna format, til dømes Windows Media. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 I Super har man mange flere valg muligheter. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Da prøver jeg super Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg skjønte ikke en dritt av Super. Men det er ganske enkelt bare å rendre det i en annen filtype. Jeg rendra en 10 sekunds fil til 300 mb først. Så tok jeg det i Windows Media file, da ble hele fila 168 kb. Litt forskjell Selvom det var en ganske klar forskjell på kvaliteten da. Men tror jeg kunne fått omtrendt lik kvalitet hvis jeg hadde hatt f.eks 10 mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå