Rezern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Har nett fått instalert mitt nye 8800GTS kort i pc'en min som har XP instalert for øyeblikket. Alt gikk fint til jeg skulle åpne aquamark bare for og sjekke hvor stor forskjellen ville være i forhold til det gamle kortet mitt. Dette ble et skuffende øyeblikk, rett etter jeg åpnet aquamark begynte skjermen min og flimre med en masse fargede striper.Så gikk det 10 sek før skrivebordet kom fram igjen,aquamark kjørte fortsatt men ville ikke la meg komme inn igjen. Måtte fysisk ta knekken på prosessen, kortet funker ellers greit med unntak av noen spill som er like aquamark. Lurer på om det kansje er min Hiper Type-R580W som er synderen og ikke klarer og lavere nok strøm, uten at jeg har noen peiling. Har prøvd forskjellige drivere både WHQL og tweaka men er helt likt. Noen som har en ìde??litt kjipt og invistere 3k i nytt skjerm kort og ikke kunne bruke det fult ut. Takker for inspill Endret 14. august 2007 av Rezern Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg tviler på at det er strømforsyningen. Jeg kjører selv en q6600 og samme grafikk kort med en 400w. Hva som kan være problemet har jeg ikke helt peiling på. Lenke til kommentar
Rezern Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ok, etter masse lesing og kunsultasjon på endel forum kom jeg fram til at det ikke var et Hardware relatert problem. Det var rett og slett så enkelt som at F@H Gui'en som jeg kjører, er litt bugsy i lag med 8xxx korta. Så nå funker alt slik det skal Da er det til og sette seg ned og begynne og teste hvor langt kortet er villig til å gå Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Et lite tips. Oppdater signaturen din Kan jo ikke la folk tro at du har et gammelt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå