Technohead Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har kjøpt en brukt iPAQ og ser nå at jeg mangler æ,ø,å på det virtuelle tastaturet. (HP rx3700) Er det noen som vet om det er mulig å få lagt inn disse tegnene ? Har vært inne på regional settings og valgt Norwegian (Bokmal), men det hjalp ikke. ?? TH Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kanskje mulig å bruke de her? Aner ikke tbh. http://www.starr.net/is/type/altnum.htm Lenke til kommentar
Technohead Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kanskje mulig å bruke de her? Aner ikke tbh. http://www.starr.net/is/type/altnum.htm 9230992[/snapback] Takk for tipset men jeg tenkte mer på å få permanent støtte for tegnene i iPAQ'en, slik at når jeg f.eks. importerer et word dokument fra PC'en så vil æ,ø,å tegnene vises riktig. TH Lenke til kommentar
Technohead Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Har kjøpt en brukt iPAQ og ser nå at jeg mangler æ,ø,å på det virtuelle tastaturet. (HP rx3700) Er det noen som vet om det er mulig å få lagt inn disse tegnene ? Har vært inne på regional settings og valgt Norwegian (Bokmal), men det hjalp ikke. ?? TH 9230962[/snapback] Oooops........... jeg hadde visst æ,ø,å likevel.....ehhh..... måtte bare trykke på et tegn for å få opp et "sekundært tastatur" med en del spesialtegn etc.. RTFM...ehh ja...... TM Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) hvis du leter i \Windows på mobilen din finner du en fil som heter sym.txt i den filen så står innstillingene til tastature : her er det som er i filen aàáâäåąãăæ AÀÁÂÄÅĄÃĂÆ cçćč© CÇĆČ© dð DÐ eèéêëę EÈÉËĘ iìíîï IÌÍÎÏ lł LŁ nñ NÑ oòóôõöőøœ OÒÓÔÕÖŐØŒ pþ¶ Pþ¶ r® R® sşšß SŞŠß tţ TŢ uùúûüű UÙÚÛÜŰ yý YÝ zźż ZŹŻ $€£¥ /\| "'«» ([{<« )]}>» +±&-_ !¡?¿ .:,; *# @~ %^ her kan du selv bestemme hvilken tast som skal viste hvilken bokstav. andre bokstav er bokstaven som vises når du trykker på bokstaven på tastature og en gang på sym osv Endret 15. august 2007 av lobster Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Takk til lobster. Det hjalp en god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå