salah Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, jeg har en TV-kort som jeg fikk med min Medion PC for mange år siden, og dette er en TV-kort med S-video inn, DC inn, antenne og kabel inn, samt en annen type lyd og video inn som funker. Det eneste problemet er at jeg trenger et program som er laget for å se på selve kabelTVen. Har noen forslag til program? Medion selv har ingen spesiell program for dette kortet, så jeg trenger noe som er "universal" og fungerer med de fleste TV-kort. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg tror det TV programmet du prater om følger med Nero 7 Premium... www.nero.com sjekk ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Media Portal er tingen. Bruker dette selv på mitt Hauppuage PVR 150. Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Fant en selv, ChrisTV. Denne fungerer også veldig greit. I de andre programmene måtte jeg putte inn frekvensområde, PAL-type, osv osv. I ChrisTV gjorde jeg enkelt og greit en ting under kanalskanningen, og det var å velge område (land) og den fant fram kanalene selv. Fant også ut at den ene grunnen til at det ikke funket var fordi den trengte en DC-IN strømforsyning fra USB til selve kortet. Skjønner hvorfor ingenting funka i førsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå