Nimenoz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, som emnetittelen kanskje hinter til, så lurer jeg på om det finnes noen gothklubber eller metalklubber i Drammen eller Oslo-området? Kommer fra en plass hvor folkene vandrer gatelangs til rap og/eller danseband, så vil heller henge ut med likesinnede når det gjelder det her. Noe å bruke fritid på for the win! Takker for alle svar Nimenoz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Type utested? I såfall; Club Maiden, Møllers, Gotham Nights, Elm Street, for å nevne noen. Alle i Oslo. Elm er vel mer rock enn metal. Endret 10. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "Rock In" er jo et fint sted. http://www.nattguiden.no/utested/284 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Rock In kan jeg anbefale jeg og . Men 20 år og streng sjekk i døra . Savner gode gamle "Underdog" jeg...trist at de gikk konk... EDIT: Gotham Nights er vel mer en happening som er et par ganger i året elno på et utested om jeg ikke er på tur? Endret 12. august 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Greven i Drammen, Så lenge den er åpen da Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nice! Takker for alle svar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Rock In kan jeg anbefale jeg og . Men 20 år og streng sjekk i døra . Savner gode gamle "Underdog" jeg...trist at de gikk konk... EDIT: Gotham Nights er vel mer en happening som er et par ganger i året elno på et utested om jeg ikke er på tur? 9260777[/snapback] Ganske sikker på at selve klubben heter det samme, men ja, det er en happening også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Greven i Drammen, Så lenge den er åpen da 9260842[/snapback] Har ikke greven blitt redusert til et fjortissted nå? Jeg har iallefall hørt Britney og annen ymse pop skrike ut av høytalerene et par ganger jeg har vært der, og snudde glatt i døra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Aidskake: Bestemte meg for å grave litt . http://www.gothamnights.com/events/ Ser ut til at John Dee har vært stedet de siste åra . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Greven i Drammen, Så lenge den er åpen da 9260842[/snapback] Har ikke greven blitt redusert til et fjortissted nå? Jeg har iallefall hørt Britney og annen ymse pop skrike ut av høytalerene et par ganger jeg har vært der, og snudde glatt i døra. 9261661[/snapback] Hmmm... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bodylove og Shadowlove arrangeres også med ujevne mellomrom. Men de arrangementene er vel kanskje mer orientert mot den elektroniske siden av goth (EBM, aggrotech, futurepop, synthpop etc.), uten at jeg skal påstå noe 100% sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå