bigbang14 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 hei jeg har kjøpt meg ps3 å xbox 360, gledet meg mest til ps3 men finner fort ut nå at sony gjør en dårlig jobb..... nesten ingen demoer eller videoer, å som om at ikke det er iriterende nokk .... de slipper jo nesten ingen spill, å nå er GTA utsatt til 2008 samme med MGS nårr skal det komme noe bra til PS3 ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Litt negativ innstilling!? hvorfor blåse ut så mye penger hvis du visste at ting tok tid!? men sånn alt i alt er Psn helt ok, og ps3 spilla så langt er gode nok, og gode online. å om ca en måned får vi 2 exclusives mer:) Mgs har vel alltid vært planlagt i 2008 i europa, men ikke i usa.. så gogo forhåndsbestill. men om du mener at psn er dårlig så er det greit nok. men det er i det minste gratis.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja det er litt spilltørke på ps3 fronten ja, men det er bare å smøre seg med tolmodighet. November/desember blir d å ta litt mer av! Og da blir du ikke å angre et sekund på at du kjøpte consollen! Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Husk PS3 har bare vært på markedet noen få måneder mens 360 har rundet året for lengst.. Ha tålmodighet og du vil bli belønnet Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Registrer en konto i US og Japan også, så får du tilgang til en god del mer innhold. Om en drøy måned kommer Warhawk som ihvertfall jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Husk PS3 har bare vært på markedet noen få måneder mens 360 har rundet året for lengst.. Ha tålmodighet og du vil bli belønnet 9231022[/snapback] u said it! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821&hl= har en guide her med en link til en jap account guide og hvilken adresse man kan bruke for us account. Og ploootselig har du tilgang til mye mer, og prøv heavenly sword-demoen. Folklore, kan også være gøy å prøve. og for all del, Heavemly Sword-demoen på EU! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hittil har Oblivion, Resistance, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma falt i smak. Videre mot høst og jul gleder jeg meg til Lair, Heavenly Sword, Assasins Creed, Uncharted, Warhawk, The Eye Of Judgement, Ratchet & Clank, Folklore, Unreal Tournament 3 og Haze. Enda lenger frem i tid sikler jeg allerede etter Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Gran Turismo 5. Det burde være i alle fall et par spill for enhver smak. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hittil har Oblivion, Resistance, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma falt i smak. Videre mot høst og jul gleder jeg meg til Lair, Heavenly Sword, Assasins Creed, Uncharted, Warhawk, The Eye Of Judgement, Ratchet & Clank, Folklore, Unreal Tournament 3 og Haze. Enda lenger frem i tid sikler jeg allerede etter Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Gran Turismo 5. Det burde være i alle fall et par spill for enhver smak. 9231676[/snapback] jævlig enig med frank her gitt Lenke til kommentar
Agg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mgs har vel alltid vært planlagt i 2008 i europa, men ikke i usa.. så gogo forhåndsbestill. Sett E3-traileren? "Simultaneous Worldwide Release! Early 2008", altså ingen vits å forhåndsbestille fra USA. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hittil har Oblivion, Resistance, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma falt i smak. Videre mot høst og jul gleder jeg meg til Lair, Heavenly Sword, Assasins Creed, Uncharted, Warhawk, The Eye Of Judgement, Ratchet & Clank, Folklore, Unreal Tournament 3 og Haze. Enda lenger frem i tid sikler jeg allerede etter Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Gran Turismo 5. Det burde være i alle fall et par spill for enhver smak. 9231676[/snapback] jævlig enig med frank her gitt 9235416[/snapback] ikkje glemme killzone2, som blir barnet til sony.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå