Gå til innhold

PS3 er det virkelig så bra :P ?

bigbang14

Anbefalte innlegg

hei jeg har kjøpt meg ps3 å xbox 360, gledet meg mest til ps3 men finner fort ut nå at sony gjør en dårlig jobb..... nesten ingen demoer eller videoer, å som om at ikke det er iriterende nokk .... de slipper jo nesten ingen spill, å nå er GTA utsatt til 2008 samme med MGS nårr skal det komme noe bra til PS3 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt negativ innstilling!?:p hvorfor blåse ut så mye penger hvis du visste at ting tok tid!?:)

men sånn alt i alt er Psn helt ok, og ps3 spilla så langt er gode nok, og gode online. å om ca en måned får vi 2 exclusives mer:) Mgs har vel alltid vært planlagt i 2008 i europa, men ikke i usa.. så gogo forhåndsbestill.

men om du mener at psn er dårlig så er det greit nok. men det er i det minste gratis..

Lenke til kommentar

Hittil har Oblivion, Resistance, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma falt i smak. Videre mot høst og jul gleder jeg meg til Lair, Heavenly Sword, Assasins Creed, Uncharted, Warhawk, The Eye Of Judgement, Ratchet & Clank, Folklore, Unreal Tournament 3 og Haze. Enda lenger frem i tid sikler jeg allerede etter Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Gran Turismo 5.

Det burde være i alle fall et par spill for enhver smak.

Lenke til kommentar
Hittil har Oblivion, Resistance, Motorstorm og Ninja Gaiden Sigma falt i smak. Videre mot høst og jul gleder jeg meg til Lair, Heavenly Sword, Assasins Creed, Uncharted, Warhawk, The Eye Of Judgement, Ratchet & Clank, Folklore, Unreal Tournament 3 og Haze. Enda lenger frem i tid sikler jeg allerede etter Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Gran Turismo 5.

9231676[/snapback]

jævlig enig med frank her gitt

Lenke til kommentar
Mgs har vel alltid vært planlagt i 2008 i europa, men ikke i usa.. så gogo forhåndsbestill.

Sett E3-traileren? "Simultaneous Worldwide Release! Early 2008", altså ingen vits å forhåndsbestille fra USA.

Lenke til kommentar

9231676[/snapback]

jævlig enig med frank her gitt

9235416[/snapback]

ikkje glemme killzone2, som blir barnet til sony..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...