Gå til innhold

Hvilken Bærbar PC produsent lager best LCD skjermer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemet mitt er at jeg ikke vil ha døde pixler, det har jeg hatt på ALLE mine lcd skjermer (har hatt 2 bærbare og 2 lcd for vanlig pc).

Tror jeg går for crt denne gangen jeg velger. Gidder ikke være en ulykkesfugl :)

Sony 21" GDM-F520 er mitt ønske.

Også ern ganske pen å se på også.

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å komme med et konkret svar.

Men LG Electronics og ViewSonic har utstrakt forskning og utvikling på diverse LCD skjermer.

Når det gjelder døde piksler, har det vært litt vanskelig for produsentene å heve kvaliteten på LCD-skjermer til bærbare og PDAer.

Selv om kvaliteten er god så koster det mye tid og penger å utvikle slike skjermpaneler. Og jo mindre disse er dess mer arbeid er det.

Derfor er det grunn til å håpe etter bedre 16-21 tommers skjermer når disse kommer.

Håper på et bedre skjermår!

N.I

Lenke til kommentar

Det er ingen døde pixler på min Inspiron 8200 15" UXGA+ 8)

Jeg har hatt 5 stasjonære LCD-skjermer, og 3 bærbare med LCD TFT. Kun én skjerm har hatt døde pixler, en 17" fra Dell.

Regner med at det er sammenheng mellom pris og kvalitet her. Selv om det er noen få produsenter som leverer til de mange merkene, så vil vel prisen avgjøre om skjermen er hentet fra første-sortering, andre-sortering osv. En dyr maskin/skjerm er ikke garantert feilfri, men muligheten for det er større skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...