glenulv Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 nei, men det står ikke at alle må ha egen maskin heller...=) Welcome to the real world! 9519965[/snapback] hyggelige folk på spaceworld storgata skjønte problemet og jeg fikk levere inn spillet Lenke til kommentar
Veni Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syntes dere at Two Worlds på xbox 360 er verdt pengene? 9519941[/snapback] Ja, så absolutt! 9520026[/snapback] Herlig Får det i morgen tror jeg Btw En bildetråd hadde vært kult ... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 oki.. kan godt lage en bildetråd eg.. så snart eg har tatt bilde.. og det kan eg gjøre etterpå Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Skal vi ta bilde av skjermen da, eller? Blir litt kjip kvalitet da, men det funker sikkert. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette spillet er bra,bedre enn jeg håpet.Forstår ikke hvorfor så mange anmeldelser har vært så elendige..Jeg var imponert over størrelsen på verden du spiller i,digger å løpe rundt og herje mens krigeren din slenger fra seg Dukenukem wannabe komentarer.Er på level 52 forresten. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har for det meste bare tusla rundt og drept kaniner 9520102[/snapback] Haha. Du er en såpass barsk kriger ja måtte le litt der. Noen som tror Gamer.no kommer med en anmeldelse snart eller? Noen fler som har testa noer mer multiplayer coop? Går det ann å linke med coop? Lenke til kommentar
MaxRocka Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Wooohoo! Fikk Two Worlds Collectors Edition i posten idag. Har bare fått spilt en time nå, men fy så gedigen verdenen er! Nå kommer snart kameraten min over så da skal vi teste ut online versjonen Kan si litt om dette når jeg har fått testa det ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Haha. Du er en såpass barsk kriger ja måtte le litt der. 9526784[/snapback] Ser jeg er kanin, SKAL den dø Noen som tror Gamer.no kommer med en anmeldelse snart eller? Noen fler som har testa noer mer multiplayer coop? Går det ann å linke med coop? 9526784[/snapback] Er ikke støtte for system-link, hvis det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Da har jeg fått spillt litt Helt fantastisk spill Er vel i level 4 eller noe. Digger å matche items Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Digger å matche items 9528173[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sliter litt med å finne ut hvor jeg skal dra for å løse et oppdrag .. Finner ikke hvem av de merkene på kartet jeg skal dra til. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvilket oppdrag? Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvilket oppdrag? 9529394[/snapback] Vel egentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg skal gå for å løse noen av dem .. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vel egentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg skal gå for å løse noen av dem .. 9529485[/snapback] Uhm... Hvis du åpner menyen hvow du kan se kartet, vil det være en liten meny til høyre med alle quests; de i grått er løst, mens de i svart er quests som du ikke har løst enda. Trykker du på 'BACK' når du er i "Map-menyen" vil du kunne se hvilke knapper som gjør hva. F.eks. kan du bruke 'RS' til å navigere i Quest-listen din. Velger du et quest og på 'A' vil kartet automatisk finne stedet du trenger å være for å utføre/fullføre oppdraget. Om jeg sa noe feil, så rett på meg. Lenke til kommentar
MaxRocka Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nå har jeg og en kamerat testa two Worlds online i fem timer ca. Vi spilte i samme rom så vi brukte samme nett og det lagget litt. Vile egentlig ikke kalle det lagging, men heller litt dårlig framerate. Men etter en liten stund ble vi vant til det så det er på ingen måte uspillelig Kommer ikke til å spille dette offline i nærmeste fremtid, er noe helt spesielt å sandwiche en Black bear sammen med en kamerat Dessuten klarte vi (begge lvl 5) å lure en Sand Dragon inn i en by og ved hjelp av landsbyfolkene klarte vi å knerte den! Tok sin tid, med de crappy våpnene vi hadde Lenke til kommentar
Veni Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vel egentlig så finner jeg ikke ut hvor jeg skal gå for å løse noen av dem .. 9529485[/snapback] Uhm... Hvis du åpner menyen hvow du kan se kartet, vil det være en liten meny til høyre med alle quests; de i grått er løst, mens de i svart er quests som du ikke har løst enda. Trykker du på 'BACK' når du er i "Map-menyen" vil du kunne se hvilke knapper som gjør hva. F.eks. kan du bruke 'RS' til å navigere i Quest-listen din. Velger du et quest og på 'A' vil kartet automatisk finne stedet du trenger å være for å utføre/fullføre oppdraget. Om jeg sa noe feil, så rett på meg. 9530820[/snapback] Takk for hjelpen Fant det ut nå Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg og en kamerat testa two Worlds online i fem timer ca. Vi spilte i samme rom så vi brukte samme nett og det lagget litt. Vile egentlig ikke kalle det lagging, men heller litt dårlig framerate. Men etter en liten stund ble vi vant til det så det er på ingen måte uspillelig Kommer ikke til å spille dette offline i nærmeste fremtid, er noe helt spesielt å sandwiche en Black bear sammen med en kamerat Dessuten klarte vi (begge lvl 5) å lure en Sand Dragon inn i en by og ved hjelp av landsbyfolkene klarte vi å knerte den! Tok sin tid, med de crappy våpnene vi hadde 9531428[/snapback] Høres kult ut =) Hvor artig var det å spille med en kamerat hvis du skal gi en karakter mellom 1-10? Armored: Jeg tenkte på system link ja. Bare lurte på om man må være kobla til internett for å spille sammen, eller om man kunn spille sammen via en switch eller lignende. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Høres kult ut =) Hvor artig var det å spille med en kamerat hvis du skal gi en karakter mellom 1-10? Armored: Jeg tenkte på system link ja. Bare lurte på om man må være kobla til internett for å spille sammen, eller om man kunn spille sammen via en switch eller lignende. 9534582[/snapback] Hvorfor skjønner ingen at jeg heter AMORED, ikke Armored Anywho, du må være koblet til internett for å spille med venner. Karakter? Hmmm... 8, kanskje? Kanskje høyere. Er ikke helt sikker. Men moro er det i alle fall! Endret 20. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bør jeg kjøpe spillet? Mye fritt å gjøre? Svært kart? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bør jeg kjøpe spillet? Mye fritt å gjøre? Svært kart? 9536014[/snapback] Ja, det bør du! Mye fritt å gjøre! Stort kart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå