Akrabra Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 har ikke sett noen post om det her! så vil bare vite hva er den største floppen du har gjort innenfor spill kjøp? må si at mitt var det Nyeste Turtles spillet, 500kr blåst rett ut på et puke spill. fun fun Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ridge Racer 6. Noe så ensformig og kjedelig skal man lete lenge etter. Og Achievementene er drit vanskelige i tillegg. Spiderman 3. KOsrt sagt: Ett spill basert veldig løst på en film, og som ikke følger filmen. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmm. Jeg har vært ganske heldig med spillkjøpene mine opp igjennom årene, men er noen dårlige spill jeg dessverre har kjøpt (og kvittet meg med kort tid etterpå), og det er Headhunter til PS2, samt det aller første Spider-Man-spillet til PS2 (det som er basert på den første filmen. Det spillet sugde balle!). Mens Headhunter kun var en dårlig MGS-kopi. Kontrollene på motorsykkelen var helt horribel! Takk gudkjselov for at jeg aldri spilte Headhunter: Redemption, fordi det skulle visstnok være fullstendig elendig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg