heanriik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 hei jeg har en kompis som skal bytte prosessor i pcen . er det bare og ta ut den gamle og sette inn den nye ? har aldri gjort dette før så er helt blank.. hvordan skal jeg gjøre det ? han skal bare bytte prosessor. takker for svar:D mvh heanriik Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 hei jeg har en kompis som skal bytte prosessor i pcen . er det bare og ta ut den gamle og sette inn den nye ? har aldri gjort dette før så er helt blank.. hvordan skal jeg gjøre det ? han skal bare bytte prosessor. takker for svar:D mvh heanriik 9230747[/snapback] SA enkelt er det ja For det fQrste mA det v're samme socket (type), men uansett s[pass mye vet vell vennen din ? Lenke til kommentar
kroghern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei er vennen her :!: Har et hovedkort som heter så mye som P5N-e SLi og støtter opptil 1333mhz (vet ikke om det har vedig mye med saken og gjøre). har til dags dato en intel dualcore 1.86ghz prosessor som jeg gjerne vil bytte ut med en intel core2duo 3ghz går dette ant? Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Yepp, etter det jeg vet, dersom hovedkortet støtter det, men de fleste skal nok gjøre det. Litt mer usikker er jeg dersom han oppgraderer til en Quad cpu, da må ant. hovedkortet byttes, og jeg er litt usikker på om operativsystemet vil gjennkjennes. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Så lenge du er sikker på at den passer, så er det veldig enkelt ja.. ja det går Kroghern. ehhm det er den samme personen jeg skrev til jo Endret 8. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
kroghern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så lenge du er sikker på at den passer, så er det veldig enkelt ja.. ja det går Kroghern. 9230818[/snapback] passer? alt på papiret sier no at alt skal passe har en socket 775 hk og skal kjøpe meg ny prosessor som hk _skal_ tåle, hva er det som ikke skal passe? Lenke til kommentar
kroghern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Her Er HovedKortet Mitt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329410 Her Er Prpsessoren Jeg har Tenkt Og Kjøpe: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338084 Passer Alt, Er det en enkel jobb? ja eller nei? mvh Fredrik krogh Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg regner med at du har RAM som støtter 1333 MHz FSB også? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå