Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Staten betaler skolebøker 07?

Anbefalte innlegg

Det har vært mye snakk og pjatt om at staten skulle fra i år (?) betale skolebøkene til elever ved videregående skoler. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, fatter'n mener klart og tydelig at vi får bøkene i år men vet ikke om jeg skal stole på det han sier såpass intergrert i samfunnet og debatter som han er...

Noen som vet om staten betaler bøkene våre i år?

Endret av snillest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har vært mye snakk og pjatt om at staten skulle fra i år (?) betale skolebøkene til elever ved videregående skoler. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro, fatter'n mener klart og tydelig at vi får bøkene i år men vet ikke om jeg skal stole på det han sier såpass intergrert i samfunnet og debatter som han er...

Noen som vet om staten betaler bøkene våres i år?

9230726[/snapback]

HAHA :!: :!: , vell hQrte noe rett fQr slutten at vi fikk gratis skolebQker neste Ar ja

Lenke til kommentar
synes at det er bra at vi får gratis i bøker i år, vi måtte jo kjøpte pc, ordbøker  og bøker osv i vg1 i fjor

9233580[/snapback]

og det griner du for?

Latterlig hvis elever får pc, puss heller opp skole!

Lenke til kommentar
synes at det er bra at vi får gratis i bøker i år, vi måtte jo kjøpte pc, ordbøker  og bøker osv i vg1 i fjor

9233580[/snapback]

og det griner du for?

Latterlig hvis elever får pc, puss heller opp skole!

9240431[/snapback]

Det er kjipt å bruke såpass med penger ja. særlig når man ikke får stipend.

Lenke til kommentar

"Nytt stipend til alle på VG2 - husk å søke

Fra skoleåret 2007-2008 får du som elev i VG2 gratis lærebøker på skolen. I tillegg får du et ikke-behovsprøvd stipend fra Lånekassen som skal bidra til å dekke utgifter til nødvendig individuelt utstyr som trengs i opplæringen (utstyrsstipend).

Du får stipendet med den første utbetalingen. Størrelsen på stipendet er avhengig av hvilken utdanning du tar. Sjekk beløpene på lånekassens hjemmeside."

Fra skolen min sin hjemmeside. http://svs.vfk.no

skikkelig dårlig gjort nå som jeg begynner i 3. altså vk2 etter den gamle ordningen. jeg får verken stipend eller bøker og får heller ikke solgt bøkene min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...