ekl1tz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg bestilte uheldigvis feil farge på min ipod 30GB hos Digital impuls. Ordren er enda ikke bekreftet, og jeg lurte på om jeg kan slette den når den blir bekreftet? Jeg likte heller ikke at den eneste betalings metoden var kontant.. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg bestilte uheldigvis feil farge på min ipod 30GB hos Digital impuls. Ordren er enda ikke bekreftet, og jeg lurte på om jeg kan slette den når den blir bekreftet? Jeg likte heller ikke at den eneste betalings metoden var kontant.. 9230431[/snapback] Hvorfor ikke bare slette ordren nå. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg får det dessverre ikke til. Kan du forklare hvordan? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg får det dessverre ikke til. Kan du forklare hvordan? 9230452[/snapback] Bare send en mail til nettbutikken, så blir den slettet etterhvert Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ok fint. Håper det går fort, for jeg kommer til å bestille fra en annen side nå Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis eneste betalingsmetode er kontant ser jeg ikke problemet med å bruke 90 år på å avbestille da kontant betyr at de skal ha pengene før du får varen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå