Gå til innhold

GeForce FX... Løp og kjøp, tilgjengelig fom 22 jan 2003

BUFF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

. . . Så er det bare og sitte og vente og vente på at late spillprodusenter skal lage spill som støtter DX9 og alt det andre GF FX støtter. Før at det skjer, så kommer det helt sikkert nye skjemkort som er enda bedre :)

Lenke til kommentar
. . . Så er det bare og sitte og vente og vente på at late spillprodusenter skal lage spill som støtter DX9 og alt det andre GF FX støtter. Før at det skjer, så kommer det helt sikkert nye skjemkort som er enda bedre :)

Jeg vil tro at doom3 har full støtte for DirectX 9.0...

Lenke til kommentar
Ja, at du har brukt en "formue" på skjermkort er ikke vanskelig å se med tanke på de øvrige spesifikasjoner maskina di har :-D
Hva mener du med det? :p

. . . Så er det bare og sitte og vente og vente på at late spillprodusenter skal lage spill som støtter DX9 og alt det andre GF FX støtter. Før at det skjer, så kommer det helt sikkert nye skjemkort som er enda bedre
Jeg har full støtte for DX9. :D
Lenke til kommentar

Ahhh helvete, (det skal stå he*ve*e) !!!! :grumpy:

Fikk svar fra den butikken i dag, sånn enkelt oversatt og forkortet :

"Pga stor etterspørsel og forsinkelse mellom fabrikken og leverandøren, kan vi desverre ikke levere kortet som du har bestillt før tidligst 18 mars 2003"

He**** f***, trur jeg kanselerer. For da kommer den sikkert til Norge og til langt billigere penge enn 692 EUR.

:evil:

-BUFF

Lenke til kommentar

Det er greit nok at kortet har meget god ytelse, men det er vel ikkje mange spill på dagens marked som blir så utrolig mye bedre med eit FX kort enn eit 9700PRO. Dessuten er det ikkje verdt å bruke 5000 på å få eit hakk høgere oppløsning på UT2003 eller Quake...[/b]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...