-Shark- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Har et problem med min ganske så nye maskin. Specs: -Intel core 2 duo E6320, 4mb cache, 1.86GHZ -Asus P5N-SLI -OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC PC2-6400 2x1024MB 800MHz. (4.4.4.16) -FOX+ GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 -Thermaltake Shark med revolvtec viftestyring samt masse modifikasjoner -dvd brenner -Seagate 320, 16 mb cache -Seagate 320, 16 mb cache -Samsung 250, 8mb cache -Hiper 580 Problemet: Fungerer utmerket og spille spill på maskinen når den nettopp er skrudd på eller har sittet ved den en god stund. Men når jeg går fra maskinen og lar den stå på i 2-3 timer og kommer tilbake og bestemmer meg for å spille, så går jeg inn på et spill(source f.eks) og den henger seg, og svarer ikke før etter noen min. Da står det problemer med driveren- og det går ikke å restarte så jeg trykker inn restart knappen. Får opp - Systemet har blitt gjennopprettet etter en feil. Jeg klikker da på : hjelp/ finn ut problemet. Tipset til microsoft er å skru av maskinvarakselerasjon- inne på skjermkortdriveren. Skal jeg gjøre dette eller taper jeg mye ytelse på dette? Jeg har gjort følgende: *Oppdatert driveren *prøvd forskjellige drivere *prøvd og skru av maskinvareakselerasjon- uten å reboote da. Men da flimra skjermbildet(altså blinket/skrudde seg av/på fort) et par ganger før jeg skulle spille. Noen som aner hva jeg kan gjøre? Endret 7. august 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sett på temperaturen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Sett på temperaturen? 9230175[/snapback] Den er ikke noe problem. Glemte og nevne det. Ide ligger temp på rundt 60 grader og i spill opptil 70-80 avhenig av type spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå