Snicker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heisann, Har nettopp kjøpt meg ny PC med asus 5N32-E SLI hovedkort. Som er testet her på HW. Og fikk veldig bra kritikk for bra lydkort. Noe som er viktig for meg. Men jeg plages utrolig mye med mikrofon. Og virker som det er flere som gjør det samme som bruker Vista. Har innstalert Windows Vista Home premium 32. Jeg får ikke mic ingangen til å fungere. Har prøvd med flere drivere. Både windows sine egene, de som fulgte med på CDen til hovedkortet. Og lastet ned siste fra asus.com uten noe hell. Selve problemet er at selv om jeg har mic boost på og max gain. Så er det så vidt en hører noe som helst. Akkurat som om jeg hadde mikrofonen tilkoblet line-inn. Har prøvd med flere mikrofoner også. Med samme hell. Er det flere som har samme problem? Eller kansje en løsning eller noen ide om hva jeg kan prøve? Kan hovedkortet være ødelagt? På forhånd tusen takk for tips. Joar Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) i det kabinettet du har, er det sånn mikrofon,høyttaler/headset,usb og firewire utgang en annen plass en på hovedkortet som er kobla til? Kanskje dumt spørsmål, men jeg hadde dette problemet Viss du har headsett med mikrofon måtte jeg koble det til framme, viss ikke fikk jeg feilmelding om at det var kobla feil.. Men dette er det antagelig veldig veldig liten sannsynlighet at andre gjør Du kan vel spørre Asus? Sende dem en mail Endret 7. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har du installert noe bluetooth greier ala Bluesoleil? Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har du installert noe bluetooth greier ala Bluesoleil? 9233079[/snapback] Nei, har nok ikke det. Og har også prøvd med både front jack og bak jack uten noe forskjell. Var samme problem uansett kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå