Ernie Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 overskriften forklarer det meste... skulle gjerne vist hvor mange db'er den produserer, har dette kabinettet selv og synes ikke akkurat den er lydløs... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kvittet meg med mitt, ble for klamt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 kvittet meg med mitt, ble for klamt tanken har streifet meg, men hvis jeg skal ha et nytt et kan det kanskje være en ide å vite hvor mye denne psu'en bråker for så å vite sånn circa hvor mye alle andre psu'er bråker... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 er det INGEN som vet det? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg vet hvertfall at jeg bytta ut vifta i AOpen psu'en min i går med en Papst 80x80 på 12dba, det var deilig! (det er ikke samme kabinett-modell, men kanskje samme psu) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg vet hvertfall at jeg bytta ut vifta i AOpen psu'en min i går med en Papst 80x80 på 12dba, det var deilig! (det er ikke samme kabinett-modell, men kanskje samme psu) en ting er i alle fall sikkert, den bråker MYE mer enn 12db... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg vet hvertfall at jeg bytta ut vifta i AOpen psu'en min i går med en Papst 80x80 på 12dba, det var deilig! (det er ikke samme kabinett-modell, men kanskje samme psu) en ting er i alle fall sikkert, den bråker MYE mer enn 12db... eller kanskje ikke... etter en grundig undersøkelse av maskinen har jeg kommet frem til at det er vifte til mitt skjermkort som avgir alt det bråket... det er et Creative GF3 TI200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå