Kake24 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg vurderer om jeg skal kjøpe et kabinett som er laget for å dempe vibrasjonsstøy/støy, men jeg er litt usikker på hva det egentlig er å velge mellom og hva som er bra. Jeg har lest litt rundt her på forumet, og til nå så er det Antec 182 som er av størst interesse. Jeg har ikke lyst til å bruke mer enn ca 1000kr (kan ta imot tips om brukte/demo kabinetter også). Håper jeg får noen forslag iallfall EDIT: Denne tråden burde kanskje heller ha blitt plassert under "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Hmm...jeg får kanskje litt mer "proffe" svar i denne delen. Endret 7. august 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vurderer om jeg skal kjøpe et kabinett som er laget for å dempe vibrasjonsstøy/støy, men jeg er litt usikker på hva det egentlig er å velge mellom og hva som er bra. Jeg har lest litt rundt her på forumet, og til nå så er det Antec 182 som er av størst interesse. Jeg har ikke lyst til å bruke mer enn ca 1000kr (kan ta imot tips om brukte/demo kabinetter også). Håper jeg får noen forslag iallfall EDIT: Denne tråden burde kanskje heller ha blitt plassert under "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Hmm...jeg får kanskje litt mer "proffe" svar i denne delen. 9229893[/snapback] Hei, bruk heller 500 kr p[ ny CPU vfte, Gpu vifte, kabinett vifte eller hva det n[ enn er som br[ker i pcen din >D Og hvis du har lyst kan du bruke de restrerende 500 kronene pA et nytt tQfft kabinett >D, eller kanskje ny PSU (StrQmForsyning) hvis det er den som brAker >D Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har en Reserator 2 som kjøler CPU og GPU. Jeg liker ikke støy så jeg tenkte kanskje det var verdt det å investere i et bra kabinett, jeg kommer jo mest sannsynlig til å bruke dette nye kabinettet i noen år også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er veldig fornøyd med p182. Kunne kanskje vært ENDA litt mere stillegående vifter på det men det er et veldig godt kabinett. Jeg klager overhodet ikke. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe dette kabinettet. Jeg leste også at Antec 180 hadde gjort det bra hos silentpcreview.com. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 P1802 er bare en oppgradert p180 hvor de har luka vekk noen småting etter som jeg har forstått. p180 er heller ikke noe dumt kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå