Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger tips til støydempende kabinett [ca.1000,-]

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer om jeg skal kjøpe et kabinett som er laget for å dempe vibrasjonsstøy/støy, men jeg er litt usikker på hva det egentlig er å velge mellom og hva som er bra. Jeg har lest litt rundt her på forumet, og til nå så er det Antec 182 som er av størst interesse. Jeg har ikke lyst til å bruke mer enn ca 1000kr (kan ta imot tips om brukte/demo kabinetter også).

Håper jeg får noen forslag iallfall :thumbup:

EDIT: Denne tråden burde kanskje heller ha blitt plassert under "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Hmm...jeg får kanskje litt mer "proffe" svar i denne delen.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer om jeg skal kjøpe et kabinett som er laget for å dempe vibrasjonsstøy/støy, men jeg er litt usikker på hva det egentlig er å velge mellom og hva som er bra. Jeg har lest litt rundt her på forumet, og til nå så er det Antec 182 som er av størst interesse. Jeg har ikke lyst til å bruke mer enn ca 1000kr (kan ta imot tips om brukte/demo kabinetter også).

Håper jeg får noen forslag iallfall :thumbup:

EDIT: Denne tråden burde kanskje heller ha blitt plassert  under "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Hmm...jeg får kanskje litt mer "proffe" svar i denne delen.

9229893[/snapback]

Hei, bruk heller 500 kr p[ ny CPU vfte, Gpu vifte, kabinett vifte eller hva det n[ enn er som br[ker i pcen din >D

Og hvis du har lyst kan du bruke de restrerende 500 kronene pA et nytt tQfft kabinett >D, eller kanskje ny PSU (StrQmForsyning) hvis det er den som brAker >D

Lenke til kommentar

Jeg har en Reserator 2 som kjøler CPU og GPU. Jeg liker ikke støy så jeg tenkte kanskje det var verdt det å investere i et bra kabinett, jeg kommer jo mest sannsynlig til å bruke dette nye kabinettet i noen år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...