andreasboy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) PølseFest! Ossen syns du en Pølse FEST skal være ?? Er det BARE på FREDAG Pølsefesten skal være ?? Endret 8. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Snakker vi pølsefest som i grillpølser? I så fall! Nope, trenger ikke være en fredag. Jeg skal på pølsefest i morgen natt. Med tolv sixpack og medbrakt ketchup skal det bli riktig så najs. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen pølsefest uten sterk sennep! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En pølsefest er jo ingen pølsefest uten hvit pølsedressing Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare gutter, no exceptions!!!111111 Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Fy faen, jeg blir kvalm av pølser Endret 8. august 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke prøv å hør på grillfest 2007!!111 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For og være helt ærlig, kan noen si meg poenget med tråden og hvorfor den ikke har blitt stengt enda? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 En pølse skal ha bacon, ketchup og det viktigste av alt nemlig potetsalat! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For og være helt ærlig, kan noen si meg poenget med tråden og hvorfor den ikke har blitt stengt enda? 9244745[/snapback] Pga SO er stengt. Vi har ingen andre plasser å si våre helt uinteressate ting. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For og være helt ærlig, kan noen si meg poenget med tråden og hvorfor den ikke har blitt stengt enda? 9244745[/snapback] PARTYPOOPER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg