SurfingElite Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Trenger en ny PC veske og lurte om dere har noen tips eller anbefalinger. Skal helst ikke være så stor. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg synes lacoste har mange fine enkle messengers, men de har desverre ikke så godt utvalg her i Oslo. Kjøpte en på flyplassen i Athen da jeg var der. Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Vet du om jeg kan finne dem på internett noen steds? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Tumi. Ingen over, ingen ved siden. Selv bruker jeg denne til daglig: Se mer. Har også en ryggsekk og trillebag fra Tumi, men om du skal ha én PC-bag så anbefaler jeg denne. Liten (passer bra til min Dell D430 12" m/ekstrabatteri) og utrolig slitesterk sak. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Ser de kun selger Tumi i Oslo, er det muligheter for å få kjøpt på nett? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Vet du om jeg kan finne dem på internett noen steds? 9230173[/snapback] Jeg er usikker, men du kan joalltid bruke din beste venn (google) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Trengte en raskt, så kjøpte en Samsonite til 600 kr. Kommer til å gi denne videre til noen i famillien når jeg er ''ferdig'' med den og deretter kjøpe den Tumien som Robbiedeluxe hadde. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Tumi selges (dessverre) kun hos Steffens i Bogstadveien eller Akersgaten. Det er sikkert mulig å bestille fra internett, men slike dyre produkter vil man gjerne kjøpe i en butikk for å få alle papirer i orden. Tumi har dessuten et Tracing program, slik at du bør registrere dine Tumi bagger online hvorpå man får tilsendt et kort. Skulle du miste baggen kan finneren ringe et gratisnummer og Tumi kontakter så videre deg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hvor mange tusenlapper måtte du ut med robbie? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg tror det var 2 600 NOK. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Oi, det var ikke lite :S Trodde ikke det var så dyrt for en PC-veske... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Du betaler for kvaliteten du selv vil ha... Lenke til kommentar
Deem Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Er du redd for bærbaren din kan du skille deg ut og kjøpe en aluminiums koffert og style opp den, enten med å klistre på et stort bilde på hver side eller fixe noe med spraybokser (som jeg skal gjøre med min)... Men dette er ganske corny=)... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Det er vel ikke akkurat helt ideelt med en aluminiums koffert på Fly, tog, jobb etc. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Nei, det er vel mye smak og behag, men Dicota sin er relativt liten. Av vanlige vesker liker jeg messenger serien, syns at Crumpler lager noen fete vesker også: http://www.crumpler.de/?language=EN Edit: Så på netshop nettop og Golla Lifestyle er fine. Endret 13. august 2007 av snillest Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har sett en rød mappe for og ha laptop i, tror det var en mac som lå i denne men det har vell liten betydning. Hvor kan dette kjøpes? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 De rød du tenker på selges kun til Mac tror jeg. Uansett så får du dem sikkert på apple.com Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 De rød du tenker på selges kun til Mac tror jeg. Uansett så får du dem sikkert på apple.com 9469789[/snapback] Min bror har nettop kjøpt seg laptop, og han fikk med ei slik mappe.. skall snakke med han;) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Noen som vet om steder der man selger billige pc-sekker ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Gå i butikker som selger vesker/skolesekker.. Du kan få en grei Targus sekk med laptop lomme for 400,- Men hadde jeg vert deg ville jeg ha kjøpt en Bergans sekk med laptop lomme, 25 liters sekken altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå