Megnus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg får ogsått sånn .. får det ofte Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hmm, har faktisk hørt noe russisk både fra pc høytalerne samt stereoanlegget mitt i det siste. Russerne kommer? EDIT: 158 lesere i dette øyeblikk! ~ Mortis360 Endret 8. august 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er vel bare å lage en bunker hvis de snakker millitært, men problemet da blir vel at du ikke får inn noen signaler lenger... Da kan du dessverre ikke følge med hvor de skal angripe Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Trodde også at jeg var gal, men har hørt russerne i mitt eget Z-5500 anlegg opptil flere ganger. Greit å få det på det rene at jeg ikke er gal i hodet Men, noen som vet akkurat hva dette kommer av?? Bor på østlandet, 2 mil utenfor oslo.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En eller annen feil i forsterkere tror jeg det er kan få noe i forsterkeren til å ta inn radiosignaler, uten at jeg husker detaljene rundt, det er vel det som har skjedd. AtW Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det der skjedde hos broren min ifjor også, på hans PC høytallere fra Creative, han tok det opp, så her kan dere høre hvordan det lød! Stemmer1 Stemmer2 Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Min gitarforsterker, en gammel Marshall tar også inn Øst Europa Trodde også det spøkte første gangen jeg hørte det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Stemmer1Stemmer2 9233971[/snapback] The Aliens are comming run in fair Our doom is 2012 Endret 8. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Stemmer1Stemmer2 9233971[/snapback] The Aliens are comming run in fair 9233988[/snapback] *legge nett inn i ett hvelv og flytte pcen sånn at man er klar til anngrep fra romvesen* ~ Mortis360 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Googla det, og flere har det problemet. Certain frequencies of radio waves are reflected by the Earth's ionosphere, and night-time changes in the ionosphere can cause those waves to be reflected great distances away from their original point of transmission. What happens is that (usually due to poor grounding) speakers and their wiring act lile an antenna, picking up those stray radio signals. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er det beste jeg har hørt på lenge! Hehe, jeg tror jeg hadde frika værre ut dersom jeg hadde fått inn russiske stemmer på stereoen midt på natta. Jævli artig! Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Helt villt, dette skjedde med meg og for noen år tilbake. Trodde jeg var blitt gal og har igrunn akseptert det... jeg tok opp denne lyden engang, men den har nok blitt slettet iløpet av årene.. hihi Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 er ikke dette nesten som i den første episoden av "jul i tøyengata", der støpselet ikke står i når radioen plutselig begynner å spille? *mine innlegg* *håpe på oversettelse* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 en jeg kjenner har også X-530 og russere på besøk. eller hadde i alle fall tidligere, vet ikke om det pågår enda. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette har jeg også opplevd, men det er mange år siden nå. Det var når jeg bodde hjemme, på en liten bakketopp. Anlegget var et sony stereoanlegg fra 1990 eller noe. Hver kveld hørte jeg russiske sanger i samme sjanger som nasjonalsanger. Koselig det Hørte også en del prat fra tid til annen, og min morfar som var radiograf, skjønte fort at det var langbølger fra våre rødkledde naboer som hadde funnet veien. Litt creepy første gang though. (Har ikke hørt noe siden, men bor ikke samme sted heller) Lenke til kommentar
stormx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det der skjedde hos broren min ifjor også, på hans PC høytallere fra Creative, han tok det opp, så her kan dere høre hvordan det lød! Stemmer1 Stemmer2 9233971[/snapback] Personlig tror jeg at alle polakkene som jobber i Norge om dagen egentlig er en hær som skal ta over landet. For kommunikasjonens del har de fått med seg et sett X-530'er som de hører moderlandet tale fra..! Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Her har dere en link til bygging av et farradaybur som skjermer for all slags stråling: http://www.enpc.fr/cercso/lmsgc/irm/instal3.htm Husk: Selv om man er paranoid, betyr ikke det at de IKKE er ute etter deg Lenke til kommentar
kimla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dama får inn ambulanser på cartoon network en gang i blant. Kommer vel ann på hvilken frekvens de har på når de sender. Er fordi det er brudd i ledningen hennes tror jeg, så den tar opp signaler som flyter rundt i lufta. Fikk inn politi før også, men nå har jo de gått over til digitalt så blir vanskeligere da. Men det er jo vanlige signaler i luften som ligger i et gitt frekvensområde.. Det er bare å lytte på frekvensene og høre hva folk har å si Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Radio Moskva er tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå