Smirnoff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Synd, men regnet nesten med feilen ville manifestere seg på nytt. Det blir vel til at du må ta det på garantien da? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette problemet er garantert reklamasjon. Send inn kortet og få et annet kort eller pengene tilbake Tror nok ikke at deet skal bli noe problem. Hvor har du kjøpt det foresten? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da har i hvertfall du gjort det du kunne for at kortet skulle få optimale driftsforhold, så da er det vel bare og ta kontakt med leverandøren. Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det ender nok opp med at jeg tar det på garantien siden det er like før jeg får kreft av å erges over dette trøblete kortet! Syns nå det er rart at XFX ikke kommer med en uttalelse på hjemmesiden deres siden dette er et tilbakevendene problem på 8800Ultra kortene. Det hjelper jo ikke å tie dette ihjel! Lenke til kommentar
FitFlex_ Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har forøvrig kjørt på med enda mer kjøling i kabinettet og GPU idler på 55C når kassa er lukket. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 nv4_disp er en kjent driverbug fra nvidea,men den pleier gi blåskjermer.Jeg har selv fått den nå da jeg la inn nyeste driver til mitt 8800gts.Ville rett å slett ha prøvd en annen eldre driver.De har nok rett gutta som påpeker varmeproblemet på kortet ditt men du kan ha et driverproblem også.Ufattelig nok er dette en driverbug nvidea har rota med i flere år.Google på nv4_disp og "nyt synet". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 nv4_disp er en kjent driverbug fra nvidea,men den pleier gi blåskjermer.Jeg har selv fått den nå da jeg la inn nyeste driver til mitt 8800gts.Ville rett å slett ha prøvd en annen eldre driver.De har nok rett gutta som påpeker varmeproblemet på kortet ditt men du kan ha et driverproblem også.Ufattelig nok er dette en driverbug nvidea har rota med i flere år.Google på nv4_disp og "nyt synet". Kan jeg spørr hvorfor du bumper en 1 år gammal tråd som er egentlig ute av verden? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 he he,ikke alltid lett å se datoen etter en hel natt med feilsøking og googling om samme emnet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå