Gå til innhold

8800Ultra: Henger i BF2

FitFlex_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ender nok opp med at jeg tar det på garantien siden det er like før jeg får kreft av å erges over dette trøblete kortet!

Syns nå det er rart at XFX ikke kommer med en uttalelse på hjemmesiden deres siden dette er et tilbakevendene problem på 8800Ultra kortene. Det hjelper jo ikke å tie dette ihjel!

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

nv4_disp er en kjent driverbug fra nvidea,men den pleier gi blåskjermer.Jeg har selv fått den nå da jeg la inn nyeste driver til mitt 8800gts.Ville rett å slett ha prøvd en annen eldre driver.De har nok rett gutta som påpeker varmeproblemet på kortet ditt men du kan ha et driverproblem også.Ufattelig nok er dette en driverbug nvidea har rota med i flere år.Google på nv4_disp og "nyt synet".

Lenke til kommentar
nv4_disp er en kjent driverbug fra nvidea,men den pleier gi blåskjermer.Jeg har selv fått den nå da jeg la inn nyeste driver til mitt 8800gts.Ville rett å slett ha prøvd en annen eldre driver.De har nok rett gutta som påpeker varmeproblemet på kortet ditt men du kan ha et driverproblem også.Ufattelig nok er dette en driverbug nvidea har rota med i flere år.Google på nv4_disp og "nyt synet".

Kan jeg spørr hvorfor du bumper en 1 år gammal tråd som er egentlig ute av verden? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...