Gjest Trist gutt 18 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heisann alle sammen. Jeg er en gutt på 18 år som har mistet det fineste, søteste og beste som noen gang har hendt meg. Vi var aldri sammen, men vi var sto hverandre så utrolig nært inntil hun plutselig en dag i juli fant ut at hun hadde følelser for en annen gutt. Vi møttes for første gang for 3 år siden, og har mere eller mindre holdt på i perioder hele veien. Trodde det endelig var min sjanse til å oppnå det jeg ville nå, et seriøst forhold. Plutselig så var jeg borte, og en ny gutt på plass. Dum som jeg var, spurte jeg hun om de hadde hatt sex ennå... Da ble alt veldig mye bedre. Hva skal jeg gjøre? Ingen har stått meg så nær noen gang. Jeg går fra å være sint, lei meg, gal, lyst til å slå i hjel noen osv... Jeg orker ingen ting, får ikke sove, og klarer ikke gjøre mitt beste på jobben. Har til og med prøvd å rote med noen andre (for å glemme hu) men det gikk veldig dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hjelp... Skal på jobb kl 07.00 i morgen, vil gjerne ha noen svar før det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg er lei for å meddele at det nok ikke er en enkel løsning på dette problemet. Life sucks sometimes... Du må nok bare bruke tid på å komme over denne jenta, hvis det viser seg at hun ikke har slike følelser for deg. Prøv å snakk godt ut med personen dette gjelder. Det vil nok hjelpe å få ting ut i det åpne, slik at du slipper å gå å tenke ting om og om igjen. Prøv å sosialisere deg mer med andre venner, familie etc og prat om problemet ditt og andre ting. Selvom det ikke er lett nå. Mange som har opplevd det du går igjennom nå. Håper alt ordner seg til slutt. Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ånei! Fytti så dårlig gjort. Men dere likte hverandre veldig godt, og så plutselig bare stakk hun? Har aldri hatt skikkelig kjærlighetssorg, men har hørt at det kan hjelpe å ha en bitteliten deppeperiode for så å prøve å komme over henne. Hvordan aner jeg ikke.. kanskje tenke på ting som irriterte deg ved henne? Hvis det var noe da. Lenke til kommentar
Gjest Trist gutt 18 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ånei! Fytti så dårlig gjort. Men dere likte hverandre veldig godt, og så plutselig bare stakk hun? Har aldri hatt skikkelig kjærlighetssorg, men har hørt at det kan hjelpe å ha en bitteliten deppeperiode for så å prøve å komme over henne. Hvordan aner jeg ikke.. kanskje tenke på ting som irriterte deg ved henne? Hvis det var noe da. 9229761[/snapback] Det skjedde på EN dag. Jeg fikk høre at jeg var gutten hun alltid hadde drømt om osv. Hun rota med 2 andre i fylle mens vi drev på, dum som jeg var ga jeg henne flere sjanser..... Jeg er så dum! Hu skulle til han for å se på en film, og understrekte at det ikke kom til å skje noe. Men det hadde jo selvføølgelig skjedd noe. Så var det meg en dag, og han dagen etter. Hel**** Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Slik du legger det frem mener jeg det høres ut som at hun ikke er noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Slik du legger det frem mener jeg det høres ut som at hun ikke er noe å samle på uansett. 9229805[/snapback] Sikkert ikke, men jeg likte hu så godt. Det er så lett for andre å si det, jeg skjønner det sikkert om en stund.... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Slik du legger det frem mener jeg det høres ut som at hun ikke er noe å samle på uansett. 9229805[/snapback] Sikkert ikke, men jeg likte hu så godt. Det er så lett for andre å si det, jeg skjønner det sikkert om en stund.... 9229818[/snapback] Jeg skjønner hvordan du har det, har opplevd akkurat det samme selv (bortsett fra det at hun rotet med andre). Forholdet gikk ganske greit, og en dag stod hun der og sa at "hun ikke følte det sånn" noe lenger. En hel sommer og vel så det bortkastet med å være deppa er noe dritt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nettopp... Jeg har deppa meg i hjel, føles det snart ut som. Jeg har drukket mye mere enn normalt i det siste (hovedsaklig på grunn av hu) og det er ikke sunt for meg selv. Var hjemme i ferien, og da fikk jeg klager på at jeg var sur osv. Gidder ikke snakke med de om det, for de skjønner ikke en drit uansett.. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Svarer sikkert litt seint jeg. Men som jeg leste noen andre hadde skrevet,så er det ikke no å samle på hvis hun faktisk er slik. Dessuten er det bedre at det endte tidlig og vondt enn seinere og enda vondere. Se positivt på det,lönner seg i lengden. Sorry svensk tastatur her:) Lykke til videre hvert fall;) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skal prøve å tenke på de få negative tingene med hu, at hu oppførte seg som en middels polsk hore mot meg for eksempel. Så får det heller være samme faen at hu er dritfin. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehehe... Middelsk polsk hore ja. Sånn skal det være. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hehe;) Gjör det, du kommer lengre med det EDIT: skrivefeil. Endret 30. oktober 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Får prøve på det, klarer i hvertfall ikke snakke med hu. At hu i det hele tatt spør om jeg kan ringe hu. Vet ikke hva jeg skal si en gang. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikk finn på å gjör det en gang, du legger salt på såret. Har värt borti akkurat samme problemet. Prikt likt. 2 år siden nå, og gla det endte ass:D Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan kom du deg videre RePaC? Hva skjedde med dere? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Vel, det endte med at jeg ringte overalt, men til ingen nytte. Så fant hu seg en ny EDIT: måtte endre noe Endret 30. oktober 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du kan enten sitte hjemme å sippe over tapet eller komme deg ut å treffe nye jenter. Hun vil sannsynligvis ikke endre mening om deg, at dere ikke ble sammen i løpet av den 3års perioden sier vel sitt...... Kom deg ut å treff nye jenter, er faktisk sånn at det er flere enn ei som er den rette for deg i livet. Er masse flotte jenter der ute! Happy hunting Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Joda, det er det sikkert. Jeg føler meg klar for et ordentlig seriøst forhold. Føler meg klar for å binde meg til noen på min egen alder (som vil noe seriøst) ! Herregud, jenter kan være så fæle! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mhm, ord sårer mye fra jenter:( Dessverre... Peace:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå