Gå til innhold

mythbusters : generelt om mythbusters

Anbefalte innlegg

er det noen som vet hvor mange episoder det er laget av denne serien ?

jeg prøver å få sett alle episodene.

men det er ikke alltid det er skikkelig beskrivelse på alle episoden slik at jeg vet om jeg har sett den før.

en episode som jeg gjerne skulle ha sett men har ikke funnet ut når Discovery har tenkt å sende den :

i en episode satte de en eller flere raketter på en bil for å teste ut om det gikk an kjøre med den anordningen

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

feil i emnetittel, serien heter jo mythBUSTERS, ikke BURSTERS :) forøvrig en veldig veldig bra serie, selv om jeg ettehvert går litt lei av de episodene jeg har sett ti ganger. unntatt den med sementbilen som sprenges :D

Lenke til kommentar
feil i emnetittel, serien heter jo mythBUSTERS, ikke BURSTERS :)  forøvrig en veldig veldig bra serie, selv om jeg ettehvert går litt lei av de episodene jeg har sett ti ganger. unntatt den med sementbilen som sprenges :D

9231604[/snapback]

det er fikset nå

jeg er stort sett bare interessert i episoder som ikke har sett eller ikke husker.

det er ikke aktuelt å kjøpe noen dvd-er

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Det finnes allerede en tråd om denne serien her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764335

hvorfor finnes den da ikke i oversikten under " programmer og tv serier " ?

Her finner du en liste over alle episodene med beskrivelse: http://dsc.discovery.com/fansites/mythbust...de/episode.html

hvordan fant du den ?

jeg lete både på den norske og den internasjonale nettsiden

det ser ut som jeg ikke har sett alle episoden enda. hvis de er sent på den norske/europeiske discovery.

jeg har hørt at i en episode skal de ha bygd en raket drevet vil , men jeg fant ikke det ut av oversikten

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Det finnes allerede en tråd om denne serien her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764335

hvorfor finnes den da ikke i oversikten under " programmer og tv serier " ?

9235556[/snapback]

Bruk forumsøket ;)

jeg  har  hørt at i en  episode  skal  de ha bygd en raket drevet vil , men jeg  fant ikke det ut av oversikten

9235556[/snapback]

Kansje det er episode 13 hvor de sender en taxi 25 meter opp i luften?

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Pilot 1 er den med den rakett-bilen. Den har gått på norsk Discovery før.

9243069[/snapback]

jeg har hat kabel tv ( med dicovey) siden milten av april.

er episoden send i den perioden ?

siden discovery har lite informasjon om hver episode så er det lit vanskelig å få oversikt i forkant av episoden.

bl.a. så mangle episode nummer.

Lenke til kommentar

Vil bare gjøre oppmerksom på at den versjonen av Mythbusters som sendes i Norge er den britiske. Denne er klippet annerledes enn den originale amerikanske, og har bl.a annen 'narroter' som kommenterer.

Selv har jeg sett samtlige av de amerikanske Mythbustersepisodene, og vil påstå den amerikanske, utrolig nok, er morsommere enn den britiske, tildels for en morsommere narroter i den amerikanske, samt at vi får se mer humoristiske klipp i den amerikanske.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...