Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Uventet har jeg fått meg noen få kroner på konto, og skal holde av 500kr til Halo 3 Legendary Edition. (Sparer til den) Hurra Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Korleis fekk du det? Fekk sjølv rundt 1700,- av å klippe plenen som sommarjobb for to-tre månadar sidan, og alt er borte ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Barnebidrag fra fadern Han lå litt etter på betalinga, og nå som jeg har blitt 18 havner det på min konto. Må nesten ringe han og "takke" Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Alltid morro med penger man ikke har jobbet for. Gratulerer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Barnebidrag fra fadern Han lå litt etter på betalinga, og nå som jeg har blitt 18 havner det på min konto. Må nesten ringe han og "takke" 9229590[/snapback] Skjedde noe lignende med meg, får også barnebidrag rett... i posten riktig nok i form av en sjekk, av en eller annen grunn. Vet om det vil fortsette sånn eller? Altså, at det er en kontinuerlig utbetaling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå