Gå til innhold

Spill-PC til rundt 16k m/skjerm til godkjenning

Anbefalte innlegg

Hei

På tide med en ny PC. Skal brukes primært til spilling og multimedia. Min gamle PC skal da brukes til alt annet (programmering etc). Budsjett er med skjerm.

Handlevogn:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=48243

Skal brukes med 32-bit Vista Business, da jeg får det gratis via skolen. Derav 3 GB minne. Har harddisker, 300 GB Maxtor og 500 GB Samsung S-ATA. Lyd vil primært komme gjennom headset, Sennheiser HD 555.

Skal ikke ha SLI (ikke støtte for det på det HK uansett).

Varer vil bli bestilt fra Komplett og Netshop i neste uke. Skjermen vil bli bestilt fra ComputerCity.

Ser det greit ut?

Burde jeg gå for noe annet minne?

Bra nok strømforsyning til komponentene?

Blir det rimelig stillegående?

Burde jeg ha dedikert lydkort til headset?

Trenger forslag til en bra mus.

Mange takk :)

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velg storebroren fra corsair. 100w til 200kr mer. Vil holde lengre. Ville nok brukt litt mere penger på HK, jeg. Ellers ser alt meget greit ut :)

Anbefaler g7 på det sterkeste. Helt fabelaktig mus som duger til alt. Synes personlig trådløs er det beste, du slipper den forbasta tråden som bare er til irritasjon imo.

Lenke til kommentar

Det med strømforsyningen er jeg enig i, kortet sluker strøm så best og være på den sikre siden.

Videre ville jeg kjøpt Q6600 i steden for E6700....'

Ser ikke ut til at noen har kabinettet, men hva http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319574 ?

Har du DVD brenner fra før?

Likte ikke helt ram systemet, ville heller kjøpt bare 2 gb, spart de andre pengene også oppgradert etter hvert annen OS som støtter 4 gb....

Lenke til kommentar

Jepp, har DVD brenner.

Hmm okay, går for 620w til Corsair da. Kabinettet er Antec P182.

Vel, ser ikke poenget med å oppgradere til 64bit OS enda, så holder meg til denne planen. Evt kan jeg bytte til billigere minne så jeg kan kjøpe 4gb med en gang, selv om jeg ikke får brukt alt..

Tenker oppsettet er mer eller mindre spikra for øyeblikket, med mindre det er noen sterke innvendinger. :)

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...