Gå til innhold

Matsui 32" LCD-TV tilbud elkjøp, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Matsui 32" LCD-TV er ukens tilbud på Elkjøp.no og jeg lurte på om noen har erfaringer med dette merket. Den er satt ned fra 5495 til 3995

Matsui 32"

32" lcd til under 4 lapper er litt fristende for å si det sånn, se link for specs. Virker ikke som de aktuelle butikkene for meg har de inne på lager, med andre ord jeg tviler på at den er utstilt....Men om den så er det så er det greit om noen har erfaringer med denne tv'n alikevel.

Takker for svar :yes:

edit2: edit ble slettet ;) BARE kom med erfaringer nå ;) eller om det finnes noen som har erfaringer med andre tv'r til ikke mer enn 4 lapper.

edit3 :

Ok..

Tv'n skal brukes sammen med god gammal dvd spiller + vanlig analog kabel tv.

Har ingen xbox eller ps eller andre spillekonsoller, ikke noe HD matrialet heller. Tv'n skal erstatte min 29" 100Hz tv av første gen.

Man har 30 dagern til elkjøp selvom man kjøper via nett?

Viktigste for meg er at det er klare bilder og ingen etterslep.

Større tv og 1080p det får bli om et år eller 2 Så dette blir bare en "vente" tv til da og så ser jeg for meg at den sklir inn på soverommet den dagen den blir byttet ut.

Har ikke lyt til og betale mer enn 4 lapper p.g.a som jeg har nevnt økonomien er rimelig tight nå.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, vi bruker 1 trår pr bruker, for å finne den tven som passer best til deg :).

Ukens tilbud på elkjøp.no gjelder kun på elkjøp.no, så du kan bare bestille den der. Men du har 30 dagers returrett på dette, så bare å levere inn om det skulle være noe trøbbel.

Hva skal du bruke en evt ny tv til? Ta en titt på følgende mal og post info:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...