Gå til innhold

Trenger å laste ned vista

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt ny HP pavillion DV 6000 med vista. det har skjedd en konflikt slik at jeg ikke får kjørt opp windows. Det blir blå skjerm. Får heller ikke til å kjøre i sikker modus. Det fulgte ikke med Oppstart cd med pc`en. Hva kan jeg gjøre? Hvor kan jeg laste ned ny vista home premium uten lisensnøkkel, for det har jeg allerede! Håper på løsning snarest!! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig at det skal være så vanskelig for produsentene å legge med en OEM CD av OS til en makspris av 10kr.

Greit med recovery, men det er som regel så mye crap (og norton som må formateres for å få fjerna som regel) at en OS cd må til.

Skulle ha hjulpet deg, men har bare retail, og vet ikke om det funker med oem keys.

Lenke til kommentar

Jeg løste feilen selv. Jeg trykte 3-4 ganger på tasten f8. Da kom det opp en recovery meny. Fikk mange valg, derimot system gjennomretting til tidligere tidspunkt. Puhh, det var det jeg var ute etter også! Da så jeg hva feilen var. Hadde lånt bort pc`en til min nevø, og han skulle vist installere et spill som trengte et program som het alcohol 120% for å åpne det. Da ble det konflikt i driver oppsetningen. Pc`en er oppe å går for fullt igjen. og ingen nedlastede spill mere på MIN pc! :!:

Lenke til kommentar
Ufattelig at det skal være så vanskelig for produsentene å legge med en OEM CD av OS til en makspris av 10kr.

Greit med recovery, men det er som regel så mye crap (og norton som må formateres for å få fjerna som regel) at en OS cd må til.

Skulle ha hjulpet deg, men har bare retail, og vet ikke om det funker med oem keys.

9233243[/snapback]

Alcohol er et image lese og brenne :) Veldig bra forresten, hehe.

Jepp, hater andre når de skal bruke pcen min, spes tullinger som ikke har peil på pc, men tror det :p

Lenke til kommentar

9233243[/snapback]

Alcohol er et image lese og brenne :) Veldig bra forresten, hehe.

Jepp, hater andre når de skal bruke pcen min, spes tullinger som ikke har peil på pc, men tror det :p

9236567[/snapback]

sesteen busted for feilquoting :wee:

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...