Gå til innhold

Får ikke brukt Limewire/Azureus

xThorx

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg prøver å åpne Limewire, kommer den start-loading tingen opp, og så skjer det ikke mer, Limewire blir ikke åpnet.

Jeg har prøvd forskjellige versioner av Både Java og Limewire, ingen ting som vil funke.

Samt får jeg ikke brukt Azureus, den bare lukker seg..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdater til nyeste java versjon.

www.java.com

9229283[/snapback]

...."Jeg har prøvd forskjellige versioner av Både Java og Limewire, ingen ting som vil funke."

Det inkluderer selvfølgelig den nyeste versjonen.. x)

Lenke til kommentar

Vel da både limewire og azureus er kodet i java, ligger nok også problemet her.

Det kan være 'gamle' deler fra eldre versjoner som henger igjen og lager problemer, har du f.eks prøvd en helt "clean" install av java.

Alternativt finnes det flere andre fildelingsklienter som er basert på andre språk en java, prøv ut og se om du har problemer med disse også.

Lenke til kommentar
Vel da både limewire og azureus er kodet i java, ligger nok også problemet her.

Det kan være 'gamle' deler fra eldre versjoner som henger igjen og lager problemer, har du f.eks prøvd en helt "clean" install av java.

Alternativt finnes det flere andre fildelingsklienter som er basert på andre språk en java, prøv ut og se om du har problemer med disse også.

9237246[/snapback]

Ja, vet, og jeg har prøvd.. Jeg har reinstallert Windows og hele pakka, pc'n er nesten helt ny og.. Lurer på om d kan være no hardware feil på'n, for av og til så får jeg Blåskjerm, og det tyder jo ikke akkuratt godt x)

Menneeee, noen fler tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...