Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Finne bolig i Tromsø

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i en litt kinkig situasjon ettersom leiligheten jeg hadde "skaffet meg" i Tromsø falt gjennom fingrene mine. Jeg sitter nå 200 mil unna Tromsø, uten et sted å bo der oppe og studiene starter på mandag.

Er det noen som har noen ninjatips til hvordan man kan lett skaffe seg bolig? Jeg tråler finn.no og zett.no og skal sette inn en annonse i Nordlys. Noen andre andre nettsider man kan finne bolig på?

Det er jo forsåvidt noen boliger å velge mellom, men siden jeg nekter å bo i noe bofellesskap og langt utenfor byen er det litt problematisk.

Noen tips?

På forhånd takk.

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo sette inn en annonse i avisen Tromsø også.

Siden du ikke er interessert i bofellesskap så vet jeg ærlig talt ikke om så mange muligheter, du får bare håpe at du er heldig. Du er også en smule sent ute siden det store hybelrushet var i midten av juli da alle fikk vite hvor de kom inn, men vi får håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids ta inn på hotell ^^

9254880[/snapback]

Det jeg har gjort. Sitter på scandic nå.

Jeg pløyer gjennom det som er av annonser om hyber, men som regel er det bofellesskap eller i kaldfjord, så det er lite dugelig å finne.

Mulig vi (Og med vi mener jeg foreldrene mine) kjøper en leilighet, men vi får se. I første omgang skal jeg bo på hotell og så flytter jeg inn hos en venn av familien frem til jeg finner noe eget.

Lenke til kommentar
Det jeg har gjort. Sitter på scandic nå.

Jeg pløyer gjennom det som er av annonser om hyber, men som regel er det bofellesskap eller i kaldfjord, så det er lite dugelig å finne.

Mulig vi (Og med vi mener jeg foreldrene mine) kjøper en leilighet, men vi får se. I første omgang skal jeg bo på hotell og så flytter jeg inn hos en venn av familien frem til jeg finner noe eget.

9256112[/snapback]

Huh, du får ha lykke til med jakten =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...