Bl4de Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har planer om å begynne med C++. Lånte Visual Basic C++ V6 av min far tidligere idag og installerte det. Lånte også med boka "Teach yourself C++ Programming in 21 days". Leste gjennom første del av kapitell en. Alt var bare fryd og gammen. Så skulle jeg prøve ut eksempelet. Hello.cpp. Skrev inn programmet (Win32 application) og prøvde å teste det. Men neida, her manglet iostream.h. Det er hele problemet mitt. Hvordan lager jeg/får tak i iostream.h? Leste litt på forumet her og fant ut at jeg skulle prøve borland. Samme problem. Kan noen forklare meg hvordan jeg får tak i iostream.h? Uansett tror jeg jeg drar innover imorgen å kjøper "C++ for dummies" ettersom det er det jeg er :-? Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Problem løst Hvordan? Kunne være kjekt å vite for andre n00bs med lignende prob Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ikke store problemet, i tilfelle utviklingsmiljøet (Visual Studio f.eks) ikke automatisk vet hvor det skal se etter headere (iostream f.eks) må man henvise til riktig folder i settingene. Uansett, bruk <iostream>, <iostream.h> er foreldet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå