Gå til innhold

Sopranos sesong 3 - mangler 2 episoder

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp sesong 3 av Sopranos. På DVD 1 var det kun 2 episoder, 1. Mr Ruggerio's Neighborhood og 2. Proshai Livushka. Ifølge folderen skal det være 4 episoder på den DVDen. 3. Fortunate Son og 4. Employee of the Month mangler. De tre andre DVDene har de episodene som er angitt i folderen. Har andre opplevd samme problem som meg i det siste?

Jeg har fått pengene igjen siden dette sannsynligvis er en fabrikkfeil (Ja, jeg har testet DVDen på flere DVDspillere), men jeg er jo selvfølgelig interessert i å skaffe meg sesong 3 hvor alle episodene er med. Problemet er at jeg ikke vet hvor mange slike mangelfulle eksemplarer det er ute i butikkene. Hvis det er en fabrikkfeil kan de fleste eksemplarer av Sopranos sesong 3 som er til salgs i et område være mangelfulle.

Dersom noen vet om en butikk hvor de har hele sesong 3, så er det bare å si fra. Helst i Bergen, Oslo eller Stavanger siden det er i disse områdene jeg vil være i de kommende ukene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Har kjøpt sesong 3 med samme problem. Disk 1 er blank og kun 2 episoder på side 1, de to andre på side 2.

Dette må jo være en stupid fabrikasjonsfeil.

Gjelder det over hele linjen, eller kun et parti?

Noen som har kjøpt sesong 3 av sopranos og ikke opplever dette problemet??

Lenke til kommentar
Alle sesong 3 disk 1 er slik, helt sykt teit...

Snu disken og to nye episoder er der. Idiotisk at diskene ikke er merket "disk 1 disk 2 disk 3 osv." så du bør se at du ser de riktige episodene og.

Ja, helt tydelig at noen har gjort et hastverkarbeid før disse boksene har "gått i trykken"

Dette er amatørsmessig...liker ikke å ha slikt i dvdsamlingen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...