Gå til innhold

FPS problem i CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan garantere deg at v-syncen overstyres av et eller annet. Holder den stabilt 60fps er det for å være synkronisert med oppdateringsfrekvensen på skjermen din.

9233995[/snapback]

Hvordan finner jeg ut hva som overstyrer det du snakker om? Har kun 60fps selv, men finner ikke ut hvordan jeg slår av vsync?

 

Når jeg går til Nvidia kontrollpanel (Egenskaper>Innstillinger>Avansert>GeForce 8800 GTS), så får jeg kun opp en kjip old-fashion meny hvor jeg ikke finner noe som helst om vsync.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

9338524[/snapback]

 

hmm...hallo, jeg sier jeg har ny skjerm, noe som kan hintes til at problemet mitt med cs neppe vil være så mye problem lenger. Noe som var grunnen til at jeg startet denne tråden. Er det noe som gjerne kan fjernes, så var det de 2 siste postene (Ok?) (Ja?)

Lenke til kommentar
Spillet kjører mye glattere og fysikken i spillet oppfører seg normalt...

9333415[/snapback]

 

Forutsetter fortsatt at skjermen kan vise alle bildene som genereres. Alt over 60 FPS på en 60Hz skjerm resulterer jo bare i 60 reelle FPS + masse tearing, uansett hvor mange fps spillet faktisk genererer ;)

 

Hvis du vil se 100FPS trenger du en 100Hz skjerm.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...