bo0ze Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har et problem med min laptop. Høyre shift-tast har gått bananas, den oppfører seg som om den blir holdt inne hele tiden. Det fører til at det er en smule irriterende å navigere i Windows XP. Jeg har fysisk fjernet tasten fra tastaturet og alt ser normalt ut under. Jeg vil ikke sende maskina på reperasjon, det koster for mye. Jeg vil tro at det er mulig å endre på tastaturinnstillingene i registret, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Kan noen hjelpe meg med å få "slettet" høyre shift? Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Du kan bruke dette programmet Key Tweak Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jasså, du svarer deg selv. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hahaha genialt Splitta personlighet <3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Han fant vel ut svaret og ville dele løsningen med andre som evt har et lignende problem. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 kan jeg binde Fn-knappen til ctrl, og omvendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå