Mr. Bojangles Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hei Kunne trengt noen anbefalinger til styling for bilen min. Bilen er en 1992 modell Golf (MK III) hvor følgende er gjort: - VR6-leppe fremme - Hella Golf-IV-lykter - Klare sideblinklys - Hvite frontblinkers - Senket 50/40 - Anlegg - Montert sentrallås - Terninger i vinduet ( ) - Potte med dobbelt utblås bak - Sotede ruter - K&N-filter - Lakkert interiørdetlajer - Lakkert toppdeksel - Emblemfri grill (VR-6-style) - Diverse småting inni (ny girkule etc.) Dette planlegger jeg i nærmeste fremtid: - Cleane fangerne og lakkere helt ned - Monovisker (se den andre tråden min ^^) - "Hella Crystal-red smoked" baklykter (ikke vanlig crystal-clear-lexus-ting som halvparten av alle Golf-III har) - DTM-speil - Nye felger - Ny bakleppe - "Böser Blick"-øyelokk Noen andre forslag? Endret 7. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hva med å pynte litt på interiøret? Hvilken farge er det på golfen din? Edit: Så nå at du hadde det på listen din.. Du har dekket det meste som kan gjøres, for å si det sånn Eneste er vel mer trimming av motor, eventuelt bytte motor til vr6 eller 1.8T, men det koster vel mer enn det smaker tenker jeg Endret 8. august 2007 av rublings Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hva med å pynte litt på interiøret? Hvilken farge er det på golfen din? Edit: Så nå at du hadde det på listen din.. Du har dekket det meste som kan gjøres, for å si det sånn Eneste er vel mer trimming av motor, eventuelt bytte motor til vr6 eller 1.8T, men det koster vel mer enn det smaker tenker jeg 9230581[/snapback] Kan nok skaffe billig VR-6-motor, men det er forsikringen som svir. Koster vel rundt en årslønn for meg (18 år, null bonus ...). Hørte med IF, tror jeg det var. De skulle ha 42 store :/. Bilen er i fargen "Aqua", litt spesiell farge. Lysegrønn med blått i. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tenkte at du kunne lakkert litt inni bilen, men i den fargen ville det blitt litt harry tror jeg Hva med nytt ratt? Tror du har dekket det aller meste på utsiden, du får vel fokusere på innsiden tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå