thinkdifferent Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Har seg slik at jeg har fått tilbud om en "billig" demobrukt E61i fra en lokal forhandler der hvor jeg bor. Telefonen er låst til Telenor. Noen som vet om det er vanskelig å låse opp? Vil det evt. koste noe? Bare å ringe inn til Telenor, eller? Mvh. Truls Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Først kan du prøve: http://telenormobil.no/kundeservice/operat...ratorlaskode.do Funker ikke det må du nok sikkert betale Telenor for å få den låst opp, uansett så kan du vertfall kontakte dem på 09000. Har du kjøpt abonnement m/ 12 mnd binding sammen med telefonen får du låst opp gratis ved å kontakte kundeservice på 09000 Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Tok å hoppet på tilbudet, og bestile meg Kort&Kontant fra Telenor, så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 du får ikke låst opp telefonen m/ kort&kontant. Du må ha et abonnement m/12 måneders binding Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Joda, det får du, men det koster 600kr. for å få koden fra Telenor Eller vente 12 mnd, da får du den gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå