Kristian09 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har tenkt og kjøbe disse Z-5500 , Lurte på om noen har erfaringer? Og om disse er noe å satse på når du legger i så mye? :!: Annert nyttig info kunne vært bra . Takker for svar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skal de brukes hovedsakelig til film og spilling, så er det et greit anlegg, men hører man mest på musikk, så får man mer for pengene med komponent stereo. (forsterker og høyttalere hver for seg) Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Da har jeg fått høyttalerene, er godt fornøyd . Men lurte på om noen vet hvor lenge sån ca de skal spilles inn? Og hvordan kan jeg få lettere av dekselet på suben? Lager bare merke jeg når jeg prøver og brekke ut med skrujern, så tårte ikkje meir da. Endret 11. august 2007 av Kristian09 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det skal du ikke tenke på, dette skjer av seg selv mens du spiller. Er bare spider og gummioppheng som myknes opp, og dette tar litt tid. Bare spill som vanlig også kommer det seg etterhvert. Bare pass på at subben ikke vrenger eller "bånner", det skjer lettere med uinnspilt element. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ok, skal ta det med ro med bassen og slikt da no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå