Cho-san Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hehe, har nok ein god del meir en det etter sommerjobb. men data er ikkje akkurat det eg har lyst til å bruke mest pengar på. kor mykje du meiner er rimleg å bruke på ein skule pc då? Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hehe, har nok ein god del meir en det etter sommerjobb.men data er ikkje akkurat det eg har lyst til å bruke mest pengar på. kor mykje du meiner er rimleg å bruke på ein skule pc då? 9240491[/snapback] Hvis du spurte meg synes jeg trådstarter har lagt seg på ett fornuftig nivå. Kjøp en billig PC med dobbeltkjerneprosessor og minimum 1 Gb RAM, de får du for ca 5000 kr. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg bynner på vg2 nå til høsten, og kan bare si at det er litt kjekt med et skjermkort. selv om jeg bare har go 7200 er det kjekt å site seg ned å spille. du vil få god tid til det. blir nokk en god del LAN spilling. Men hvis dere bare spiller fm o.l så trenger du ikke noe hefting, et intigrert klarer det lett. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har jo en HP Laptop som jeg bruker til vanli, men den er ikke noe av det beste å spille på lenger Den duger til Office men ikke noe særlig mer. Evt. kan jeg kjøpe på 1GB ram og holde denne, og kjøpe en stasjonær PC.. Se litt her! Endret 9. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hadde ei bærbar i fjor, men den gjekk i boss. sånn i ettertid har eg funne ut at det er VELDIG lite hjelp i å ha eit bra skjermkort på pc'en, i allefall visst du har tenkt å lære noko på skulen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det er forsåvitt sant, multitasking ftw! word + spill Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hehe, ja lærera er jo generelt ganske dumme, dei har aldri høyrt om Alt+tab eller at ikkje alt som køyre står på oppgåvelinja haha Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Er dette den samme? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81899 Ikke så verst skjermkort enda det er delt til den prisen da..?? 9229534[/snapback] Beklager at jeg kaprer tråden din litt, håper det går greit Vil maskinen det ble linket til her klare å kjøre CS:S på en grei måte? Jeg ble uheldigvis aldri helt klok på grafikkløsningen... Her er såvidt jeg vet de relevante spesifikasjonene: - CPU: Mobile AMD Turion 64 Prosessorer X2 TK53 - Minne: 2048 MB - Chip-set: Nvidia nForce 630M - Grafikk : NVIDIA GeForce® 7000M with up to 896 MB of TurboCache™ (256 MB of dedicated system memory, up to 640 MB of shared system memory*) supporting Microsoft® DirectX® 9 (*depending on size of system memory) Endret 10. august 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ganske sikker på jeg går for denne selv. Noen som har noe å si om den? Endret 11. august 2007 av J0ppe Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ganske sikker på jeg går for denne selv. Noen som har noe å si om den? 9256240[/snapback] Leveres denne med bæreveske og optisk mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå