ronron25 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Microplex skriver at, endelig har det kommet en pasta som banker Silver 5. Kanskje Silver 5 må abdisere? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ICDIAM7CAR Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hahah, det finnes flere titals merker som banker AS5 men mange grader Denne skal være den beste av de beste. Veldig lite proft av microplex å si at det er endelig noe som er bedere enn AS5, det er vel bare et håp om å tjene noen penger de gjør det. Endret 8. august 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hahah, det finnes flere titals merker som banker AS5 men mange grader Denne skal være den beste av de beste. Veldig lite proft av microplex å si at det er endelig noe som er bedere enn AS5, det er vel bare et håp om å tjene noen penger de gjør det. 9235517[/snapback] Det har du veldig rett i. Det er lett å bli litt blind når alle sier at den og den er bra, og den må du ha. Eller når Microplex sier at denne pastaen er bedre enn Silver 5. Det er sikkert mange bra alternativer der ute. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Grunnen til at alle sier at den er så bra er fordi det er en av de beste man kan få tak i i norge. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tenkte å starte ny tråd, men såg denne. Så er dte sant at den er betre enn AS5? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tenkte å starte ny tråd, men såg denne. Så er dte sant at den er betre enn AS5? 9256224[/snapback] Vet ikke om den diamant greia er bedere enn as5, men det finnes jo mange typer som både er bedere enn as5 og den diamantgreia. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tenkte å starte ny tråd, men såg denne. Så er dte sant at den er betre enn AS5? 9256224[/snapback] Vet ikke om den diamant greia er bedere enn as5, men det finnes jo mange typer som både er bedere enn as5 og den diamantgreia. 9256304[/snapback] Men blir dei solgt i i Noreg då? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Men blir dei solgt i i Noreg då? 9256321[/snapback] Nei, ikke som jeg har sett. Men om du bare skal kjøpe kjølepasta så kan du sende mail til de du kjøper hos og be dem sende det i et brev. Da koster det bare en tier for shippinga. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) ahh, så blir dte ikkje så dyrt dersom eg skal kjøpe den pastaen frå sidewinders? for frakten altså... Endret 11. august 2007 av tharshan Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ahh, så blir dte ikkje så dyrt dersom eg skal kjøpe den pastaen frå sidewinders? for frakten altså... 9256412[/snapback] Niks, send en mail til de, og hilse ifra meg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bruker faktisk Colgate Tannkrem, og får en helt kurant temperatur. Ville aldri prøvd dette, hvis ikke det hadde vært for en eller annen test jeg leste for et par år siden. Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bruker faktisk Colgate Tannkrem, og får en helt kurant temperatur. Ville aldri prøvd dette, hvis ikke det hadde vært for en eller annen test jeg leste for et par år siden. 9256538[/snapback] Vel, leste en test med Colgate og Vaselin i blanding. 75+25%, var det vel. Kan sikkert finne den. Tannkremen vil tørke ut etterhvert og miste mye av varmeledningsevnen, hvis det ikke blandes med vaselin eller olje f.eks. Var nesten på høyde med AS5. Dessuten salve mot bleie-sår/uslett ble testa. Inneholder Sinkoksyd, som mange kjølepastaer. Begge disse fungerte bra, men ble egentlig testa som nødløsninger. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Trur ikkje at eg skal kjøpe det med det same. Det kan hende at eg bestille litt meir delar, og då kan det hende ta eg testar den. Men det er vel ikkje dne store forskjellen heller vel...? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hjemmelaget kjølepasta. Husk at det bare er snakk om en midlertidig løsning, hvis man mangler kjølepasta. Coollaboratory Liquid metal, AS5, samt mange andre vil gi bedre resultater, og holder seg bra over tid. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det var ikkje så værst då... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Her og her kan ein lese testar av IC Diamond 7 Carat som hevdar at temperaturen går ned med 4-5 grader samanlikna med Arctic Silver 5. Ettersom mange er viljuge til å gjere relativt store grep med kjølinga si for å vinne berre eit par grader ekstra, så høyrast dette veldig spennande ut. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det nokon her som har prøvd pastaen? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Denne skal være den beste av de beste. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9254012 Endret 20. august 2007 av Endre Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Denne skal være den beste av de beste. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry9254012 9324766[/snapback] ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 ? Linken ble ikke riktig, av en eller annen grunn. Prøv nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå