Gå til innhold

Sitter fast som spøkelse i lavaen i Ironforge


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg var i great forge og datt ned i lavaen der. Jeg døde med en gang og kom tilbake som spøkelse på gravplassen utenfor Ironforge. Siden jeg ikke ville ha durability på itemene mine dro jeg tilbake til great forge som spøkelse, men jeg datt ned i lavaen og jeg finner ingen vei opp! Og jeg er for langt vekk fra liket mitt til å kunne ressurrekte! :cry:

 

Er det noen som vet hvordan jeg skal komme meg opp?

 

Vær så snill å svar fort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg var i great forge og datt ned i lavaen der. Jeg døde med en gang og kom tilbake som spøkelse på gravplassen utenfor Ironforge. Siden jeg ikke ville ha durability på itemene mine dro jeg tilbake til great forge som spøkelse, men jeg datt ned i lavaen og jeg finner ingen vei opp! Og jeg er for langt vekk fra liket mitt til å kunne ressurrekte! :cry:

 

Er det noen som vet hvordan jeg skal komme meg opp?

 

Vær så snill å svar fort!

9228521[/snapback]

 

Er det noe stress om du får litt durability lost på gearet ditt då? Tar vel gjerne lengre tid å finne healer til å resse..

Lenke til kommentar
600 damage hvert tredje sekund + knockback(kanskje interrupt even, ikke sikker). Tror ikke det lar seg gjøre å hs'e :]

 

Prøv å slette characteren og start en ny!

9229658[/snapback]

 

Eller bare ta unstuck/kontakte en gm? Når en kompis av meg starta med WoW så hadde han en level 30 og satt seg fast. Han sletta den og lagde en ny. Han visste ikke hva han skulle gjøre. :D

Lenke til kommentar
Heartstone? Regner med du klarer å leve nede i lavaen i 10 sekunder?

9228802[/snapback]

OT: Og når skal folk skjønne at det ikke er noe som heter heartstone, men derimot hearthstone? :p

9230586[/snapback]

Enda viktigere:

Når skal folk skjønne at trådstarter ikke kan bruke HS fordi han er ghost og ikke klarer å resse?

Lenke til kommentar
ress -> spring helt bort til kanten og dø -> corpse run og prøv å resse fra kanten.

 

Funker ikke dette kan du ta med en prest/druid/shaman/paladin.

Evt som andre har sagt, spør en GM. Det kan ofte ta tid å få svar :S.

9231148[/snapback]

 

Han sa jo selv at han er for langt unna corpset sitt til à resse. Det er det hele problemet er.

 

Eller bare ta unstuck/kontakte en gm? Når en kompis av meg starta med WoW så hadde han en level 30 og satt seg fast. Han sletta den og lagde en ny. Han visste ikke hva han skulle gjøre.  :D

9229759[/snapback]

 

Jeg gjorde det samme, bare at jeg var lvl. 8 nàr jeg sletta charen min :p

 

Til tràdstarter: Kontakt en GM og forklar problemet ditt. Tipper GMene har fmere henvendelser hver eneste dag pga. folk som sitter fast i lavaen.

Lenke til kommentar
Alle har vel en eller annen gang tenkt: "Hmm, hva skjer om jeg hopper ned i lavaen her? Kanskje det er noe spennende det nede." Jeg har ihvertfall tenkt det, men gikk aldri sà langt som à pröve det.

9233314[/snapback]

 

prøvde det opptil flere ganger. første gang var med vilje andre gangen skulle jeg bare gå på kanten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...