rune_o Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg kjøpte ny harddisk (den gamle funka ikke lenger) til min Asus V6 laptop og installerte Windows XP Professional. Det gikk fint. Men det er en del som ikke fungerer: 1. Det er ikke lyd på PCen (ingen maskinvare for lyd tilgjengelig) 2. Jeg finner ikke noe mulighet for trådløst internett. 3. Sikkert flere ting. For meg ser det ut til at maskinvare som er installert på PCen, slik som lydkort og nettverkskort, ikke er installert. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hent ned nye drivere fra maskinprodusentens sider og installer. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var det service pack 2 på Windows cdèn din da? Hvis ikke, så må du laste den fra Microsoft sine sider. Lenke til kommentar
rune_o Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Når man ikke kommer på internett, fordi nettverkskortet ikke er installert, er det vanskelig å laste ned noe som helst.. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er ganske vanlig at der er med CD'er med drivere når man kjøper seg PC. Bruk disse for å installere drivere til både lydkort og nettverkskort, før du så evt. laster ned nye drivere fra nettet. Jeg vil også tro at det var med en CD med drivere til det trådløse kortet ditt Lenke til kommentar
slunde Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 2. Jeg finner ikke noe mulighet for trådløst internett. 9228372[/snapback] bruk nettverkskabel og gå til maskinprodusentens side som trn100 sa. evt. få en kompis av deg til å laste ned og brenne ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå