bigsmoke Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hello Jeg lurte på om folk kunne fortelle meg hovedforskjellen på/gi meg en liten forklaring på ulike modeller. Hva er poenget med de ulike modellene... Hva slags pris klasse... Osv.. Inspiron - Vostro - XPS - Dette skal hvist vel være en grafikk pc... right? Lastro - Precision - Latitude - Endret 7. august 2007 av bigsmoke Lenke til kommentar
bigsmoke Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 noen som please kan svare her? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 XPS - Dette er de råeste gamingpc'ene Dell lager. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prisbalansert, billigst serie øverst. Inspiron Notebook: Dell's laptop for massene. Vostro Notebook: skal fylle gappet mellom Latitude og Inspiron. Latitude Notebook: Dell's overklasse laptop, ment for bedriftene, litt mere slitesterk enn Inspiron. Precision Laptop: Dell's øverste arbeids PC ekstremt slitesterk, deler mye av delene sammen med Latitude. XPS: Dell's ekstrem maskin, spille maskin/ekstrem kontor maskin. Alienware: Dell's extreme spille maskin, ingen over, ingen vedsiden. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Inspiron - Billigste modellene til DELL. Laget for konsumentmarkedet. Vostro - Billigste model DELL leverer til bedriftsmarkedet, men har pt. nyeste brikkesett og DX10 grafikk. Kanskje en prøvesten for teknologi som skal inn i Latitude ? XPS - I utgangspunktet er XPS "design-modellene" til DELL. Noen av disse er også svært kraftige og er derfor godt egnet til spill. Lastro - ...kjenner jeg ikke til Precision - Kraftigste laptopene DELL leverer til bedriftsmarkedet. Ofte sterke Open GL grafikkort for CAD og lign. Latitude - Hovedlaptopen i bedriftsmarkedet. Svært god kvalitet med utprøvd teknologi. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Latitude- Er også veldig liten og lett, så den egner seg bra til å ha med seg under armen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå