Gå til innhold

Blizzard - Verste kundeservice EVER


Anbefalte innlegg

Kan eg få spør ka de siste innleggene her har med WoW å gjøre?!

 

"OMG, ELEDNING SIGNATUR! ÅÅÅÅÅH TEIT POST!! OMFG!"

9235685[/snapback]

 

OMG, klage på offtopic innlegg uten å bringe noe til topicet hjelper jo så jævlig.

 

Dette er inget unntak.

 

Blizzard kundeservice er jeg ikke bekjent med. OMG ONTOPICS

9235708[/snapback]

 

Ka du klager etter då?? Hvis du vil ha masse utenom snakk om hvor dårlige innlegg du/jeg har på dette forumet så e det greit for meg...

9235752[/snapback]

 

Haha.

 

Eksempel på situasjon.

 

"Hey, du vet. Du burde egentlig ikke stikke handa inn der."

 

"HVA FAEN, SKAL VI BEGYNNE Å SAMMENLIGNE DUMME TING VI HAR GJORT ELLER? HÆ, ER DET DET DU VIL?"

 

Bare sier det er unødvendig å klage på offtopic. Uten å faktisk bringe noe on-topic selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan eg få spør ka de siste innleggene her har med WoW å gjøre?!

 

"OMG, ELEDNING SIGNATUR! ÅÅÅÅÅH TEIT POST!! OMFG!"

9235685[/snapback]

 

OMG, klage på offtopic innlegg uten å bringe noe til topicet hjelper jo så jævlig.

 

Dette er inget unntak.

 

Blizzard kundeservice er jeg ikke bekjent med. OMG ONTOPICS

9235708[/snapback]

 

Ka du klager etter då?? Hvis du vil ha masse utenom snakk om hvor dårlige innlegg du/jeg har på dette forumet så e det greit for meg...

9235752[/snapback]

 

Haha.

 

Eksempel på situasjon.

 

"Hey, du vet. Du burde egentlig ikke stikke handa inn der."

 

"HVA FAEN, SKAL VI BEGYNNE Å SAMMENLIGNE DUMME TING VI HAR GJORT ELLER? HÆ, ER DET DET DU VIL?"

 

Bare sier det er unødvendig å klage på offtopic. Uten å faktisk bringe noe on-topic selv.

9235773[/snapback]

 

 

Detta blir for dumt... :nei: la oss slutta mens leiken e god

Lenke til kommentar
Kan eg få spør ka de siste innleggene her har med WoW å gjøre?!

 

"OMG, ELEDNING SIGNATUR! ÅÅÅÅÅH TEIT POST!! OMFG!"

9235685[/snapback]

 

OMG, klage på offtopic innlegg uten å bringe noe til topicet hjelper jo så jævlig.

 

Dette er inget unntak.

 

Blizzard kundeservice er jeg ikke bekjent med. OMG ONTOPICS

9235708[/snapback]

 

Ka du klager etter då?? Hvis du vil ha masse utenom snakk om hvor dårlige innlegg du/jeg har på dette forumet så e det greit for meg...

9235752[/snapback]

 

Haha.

 

Eksempel på situasjon.

 

"Hey, du vet. Du burde egentlig ikke stikke handa inn der."

 

"HVA FAEN, SKAL VI BEGYNNE Å SAMMENLIGNE DUMME TING VI HAR GJORT ELLER? HÆ, ER DET DET DU VIL?"

 

Bare sier det er unødvendig å klage på offtopic. Uten å faktisk bringe noe on-topic selv.

9235773[/snapback]

 

 

Detta blir for dumt... :nei: la oss slutta mens leiken e god

9235815[/snapback]

 

nei nei nei. Popcornet mitt er akkurat ferdig jo. Er ikke noe på TV så kan like gjerne sitte å følge med på denne tråden, god underholding :ph34r:

Lenke til kommentar

Herregud, dette blir for dumt. en kar lager en tråd fordi han/hun vil diskutere noe, ikke fordi han/hun vil lage en krangel .

 

Ja blizzard er ganske trege, men er ikke værre enn og sende CD-key og litt annen info så får du tilbake passord + at mailen blir byttet til den mailen du sender mail ifra. De bruker litt lang tid på hacking og scamming fordi det bryr dem ikke så mye men det kommer svar ettervært. jeg hjalp en kompis med en hacka konto, og det tok 1måned før jeg fikk svar.

 

Lykke til =]

Endret av Action01
Lenke til kommentar
per stian, jeg blir imponert av hvor mange negative poster du har, omg ass..

9234601[/snapback]

 

Jeg har rett og slett null toleranse for juks, derfor.

9235493[/snapback]

har han sagt at han juksa da?

 

EDIT: Og når det gjelder deg, inxs, jeg tviler på at Per-Stian ba deg svare for han, så plz, hold deg unna svar knappen når det gjelder og svare på poster som er ment til noen andre.

 

Enig med deg, xxxx (sorry husker ikke navnet) Telenor er ENDA et hakk VERRE :p

Endret av -hauken-
Lenke til kommentar
EDIT: Og når det gjelder deg, inxs, jeg tviler på at Per-Stian ba deg svare for han, så plz, hold deg unna svar knappen når det gjelder og svare på poster som er ment til noen andre.

9237440[/snapback]

Bomma du på "send PM" knappen da eller?

 

Og kan du ikke være så snill å slutte med plz osv? Irriterer meg grenseløst (og sikkert flere andre), i tillegg til at det er imot forum reglene så vidt meg bekjent.

Lenke til kommentar
Du kan berre resette passordet dit der du logger  deg på til account mangement. Da får du nytt i mail :)

Er ikke værre en det

9243619[/snapback]

 

Har gjort det. Fått nytt på mail. bruker det og får beskjed om at jeg har feil bruker eller passord når jeg skal logge inn.

 

Jeg får logget inn på account sidene på wow-europe.com, men ikke på account sidene på worldofwarcraft.com eller på innloggings screenen i spillet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du har en europeisk konto, derfor får du logget inn på wow-europe.com som er for europeere. Den andre er bare for amerikanere :!: Gjort den feilen jeg også.

 

Pass på at du har rett versjon av spillet da.

Lenke til kommentar

Samma om det er min feil eller ikke.

Poenget med hele posten var jo at blizzard ikke svarer på mail.

 

Hvis det nå er så enkelt som det viser seg å være, så kunne de jo enkelt sendt meg en mail og forklart.

 

Uansett så blir det nok mer wow nå som aoc er utsatt til mars.

orker ikke vente så lenge uten et online spill med kompisene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...