Vargtassen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har på en eller annen måte rotet bort eller kastet siste tuppen på Guitar Hero-kontrollen til min Xbox360; altså den såkalte "inline release"-kabelen som kobles til usb via gitaren: Dette var jo forbanna ergerlig, og jeg lurer på hvordan jeg skal få tak i en ny. Har skrevet mail til RedOctane som laget spillet, men de kunne bare sende til Amerika Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gnarfur Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er vel i alle fall lik, bortsett fra farge, som den til vanlige 360-kontroller. Hjelper jo ikke veeldig om man ellers bare bruker sånne batteridrevne kontroller, men kan jo være at sånne 360-mennesker er villige til å sende slike i Norge osv da... Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er vel i alle fall lik, bortsett fra farge, som den til vanlige 360-kontroller. Snakket med Xbox360 support-telefonen, og de sender meg nå en ny håndkontroll faktisk. Veldig bra service må jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå