Ozelot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg synes denne er litt kul. Noen som vet hvordan hun gjør det? Endret 7. august 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hva da? SÅ bare ei naken dame jeg :/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har sett den før, imponert. Korka, du så hva hun drev med ikke sant? Du kan ikke kun ha sett på damen? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Så at hun tok et rødt tøystykke å putta inn litt her og der... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg synes denne er litt kul. Noen som vet hvordan hun gjør det? 9228132[/snapback] Ja, veldig bra. Men hun putter nok bare tøystykket inn i en lomme i håndflata, lagd av hudfarget stoff. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg synes denne er litt kul. Noen som vet hvordan hun gjør det? 9228132[/snapback] Ja, veldig bra. Men hun putter nok bare tøystykket inn i en lomme i håndflata, lagd av hudfarget stoff. 9232107[/snapback] Ja, hun holder hånda på samme måte hver gang hun "tryller" det frem igjen. Endret 8. august 2007 av Joney Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 noen som vet hvordan man staver navnet hennes ? rusilla etter eller annet roper de på slutten Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hadde vore greit viss dama var fin... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Uff, for noen tenner. Det får da være grenser var skabb en skal se ut i trynet når man skal "trylle" litt. ^^ Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette er et spennende triks ja:) Dog er veldig enkelt prinsipp, men håper ingen avslører det her inne. Folk har ikke skjønt at magi er en kunstform, ikke en konkuranse for å se hvem som er smartest. Det som gjør et triks bra eller dårlig er hvordan det blir utført, og det kunstneriske ved det. Ikke hvor bra prinsipp det er, eller om det er lett å finne ut av. Dette nummeret er utrolig spenstig egentelig. En veldig enkel og vellkjent teknikk som har fått en helt ny innpakning, og tydligvis når et annet publikum også. Utrolig tøft at noen gjør slik med magi. Er selv hobby tryller, og digger å se bra utførte akter. Dette var kanskje mer morsomt, enn bra utføt, men uansett, tøft. For dere som syntes trylling virker interessant ville jeg anbefalt en tur inn på www.magiportalen.no. Et utrolig bra forum der, og et knall sted å starte om man vil lære litt om trylling. en veldig bra kjærne på forumet som stadig vekk har IRL møter o.l. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Syns generelt det var ganske kjedelig "triks", men utførelsen gjorde det ganske artig. Det var langt ifra erotisk, mere "gøy" spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå