Gjest Kort og godt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg trenger hjelp til hva man skriver på kortet som følger med blomstene jeg skal gi til dama mi 6 måneder etter at vi ble sammen. Ønsker tips til innhold og kanskje en hel tekst;) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 roser er røde, fioler er blå jordbær er søte og du er like så.... nei, dette er noe du burde skrive selv og ikke kopiere fra andre Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 nei, dette er noe du burde skrive selv og ikke kopiere fra andre9228125[/snapback] Angree. Skriv noe personlig. Lag et keitete enderim, alle liker sånt! Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 wh0t? Skal du liksom få andre til å "skrive" brevet for deg? Skriv om ting dere har opplevd, hva du betyr for henne og eventuelle tanker om en fremtid med henne. Er ikke værre enn det Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Romantisk Hvis jeg skriver en tekst til deg, så hun blir skikkelig glad og kåt, for jeg være med i en trekant da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare skriv hva hun betyr for deg. Skriv litt om en episode der dere hadde det veldig koselig og godt sammen. Ikke vær redd for å bruke mye bilder i språket ditt. Det viktigste er at det må komme fra hjertet ditt. Flere tips har jeg nesten ikke. Du må nok skrive det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå